Gucci jest jedną z niewielu luksusowych, znanych marek, która do tej pory nie rozwinęła swojej linii kosmetycznej. Wyjątkiem są perfumy, ale cieszą się one zmiennym zaintersowaniem klientów.

Może to dziwić zwłaszcza, że wartość akcji spółki PPR, właściciela marki Gucci, wzrosły o ponad 5%. Według informacji rynkowych udziały francuskiego holdingu nie były tyle warte od 12 lat. To dobre wieści, zwłaszcza kiedy wrócimy pamięcią do początku lat 90., kiedy to marka Gucci stała na progu bankructwa.

Biorąc pod uwagę rosnące zyski firmy, nie dziwi fakt, że chce rozwijać swoją ofertę. Według ostatnich doniesień marka Gucci we współpracy z Procter & Gamble ma zamiar stworzyć linię kosmetyków do makijażu. Mimo, że informacje nie są oficjalne, magazyn WWD oznajmia, że miałaby ona trafić na półki sklepowe już w 2014 roku. Rzecznik prasowy marki, odmówił oficjalnego komentarza w tej sprawie.

Byłby to duży krok naprzód w kierunku rozwoju linii urodowej marki i mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję cieszyć się nowymi luksusowymi kosmetykami do makijażu.

Czytaj też:

Jak powiększyć oczy? Triki z pokazu Gucci>>

Jak zrobić makijaż - triki wizażystów>>