Mohito swój nowy lookbook "Lost in Wonderland" kieruje do odważnych klientek - nie brak w nim elementów glam rockowych i disco. Projektanci marki ramoneski ozdobili napisami, poprzecierali denim, a do sukienek poprzyszywali cekiny. Zainspirowani aktualnymi trendami, do swojej oferty wprowadzili bomber jacket. Kolorystyka kolekcji składa się przede wszystkim z odcieni różu - od pudrowych pastelowychtonów do intensywnego amarantu.

"Orzeźwiająca i typowo wiosenna paleta kolorystyczna opiera się na ciemnym denimie, jasnej mięcie oraz eterycznym różu w odcieniu Rose Quartz – wybranym przez Pantone kolorem roku 2016. Garderobę nowoczesnej fashionistki doskonale dopełnią również srebrne cekiny, opalizujące tkaniny oraz przewijający się w nadrukach hipnotyzujący motyw zmultiplikowanych, kolorowych rybek. Łącząc je ze sobą, warto pamiętać o jednym: moda nie uznaje zasad i ponad wszystko powinna być zabawą!" - czytamy w informacji prasowej.

Zdjęcia Marcin Hryniewicz
Modelka Milena/Avant Models
Stylizacja Arleta Żak/Mohito
Makijaż Anna Stykała
Włosy Michał Bielecki/Warsaw Creatives
Art Director Ewelina Głaz/Mohito

Nowy lookbook Mohito Gold Label "Lost in Wonderland" wiosna 2016 - GALERIA>>