Ostatnia kampania Local Heroes "Pussy Power" miała mocno feministyczny wydźwięk, a ubrania, które zostały w niej zaprezentowane spokojnie mogłyby stanowić garderobę niejednej superwoman (zobaczcie>>). Areta Szpura i Karolina Słota nadal wspierają dziewczyny. Tym razem tworząc najnowsze projekty, a także sesję wizerunkową zainspirowały się konkursami Miss Świata. Stąd na zdjęciach plastikowe korony, brokat i dolary, a w kolekcji: czarne bluzy z napisem "Miss World", dżinsy z wyhaftowanym "Really great personality", bluzki z polaru welurowe kurtki w odcieniu pastelowego błękitu z motywem palmy, dresy z paskami, a nawet bikini. Dziwi was, że przy nazwie kampanii nie znajdziecie sezonu, a Areta i Karolina zestawiły puchówki z kostiumami kąpielowymi? Dziewczyny wierzą, że w "modzie bardziej liczy się przekaz niż sezonowość". Zdjęcia do nowej reklamy polskiej marki powstały w Palm Springs, a wykonał je Richie Davis. Przed jego obiektywem stanęła ciemnowłosa modelka Valentina Ruby.

Nowa kampania Local Heroes "Miss World" 2016 - GALERIA>>