Projektanci Simple inspiracji do stworzenia kolekcji na jesień i zimę 2015/2016 szukali w przeszłości. Zainspirowały ich lata 70. - czas różnorodności, epoka dzieci kwiatów, Beatlesów, a także feminizmu i kobiecej pewności siebie.

„Lata 70 to czas, w którym kobiety zaczęły ubiorem wyrażać siebie - czerpały inspiracje ze sztuki, bawiły się formą i kolorem. Potrafiły jednocześnie podkreślić swoje piękno, kobiecość, determinację oraz niezależność. Właśnie taka jest kobieta Simple” - powiedziała Weronika Pietras, główna projektantka marki.

Motywy i kroje nawiązujące silnie do przeszłości, takie jak frędzle, połyskujące garnitury, koszule z kokardowymi wiązaniami, w projektach Simple połączono z nowoczesnymi dodatkami, modnymi teraz oversize'owymi kamizelami. W palecie barwnej kolekcji królują zarówno przygaszone barwy, takie jak odcienie grafitu, brązu i beżu, ale także intensywny błękit i róż - kolorystyka nawiązuje do przypraw na orientalnych targowiskach.

Ekipa Simple, aby oddać klimat kolekcji na zdjęciach, wyruszyła na ulice Londynu. Dynamiczne fotografie w plenerze to dzieło Agaty Pospieszyńskiej. Przed jej obiektywem stanęła polska top modelka Marta Dyks, która świetnie wcieliła się rolę prawdziewej retro damy.

„Marta jest nie tylko zjawiskowo piękna. To przede wszystkim kreatywna kobieta z silną osobowością, która oprócz kariery w modzie rozwija własny biznes” - tłumaczy Weronika Pietras.

Stylizacją sesji zajęła się Ina Lekiewicz, makijaż wykonała Marianna Yurkiewicz, a fryzury - Paweł Solis

Kampania Simple jesień-zima 2015/2016 - Zobacz zdjęcia>>

Zobaczcie także wideo promujące kolekcję Simple jesień-zima 2015/2016 autorswta Kuby Kossaka: