Niespełna dwa miesiące temu, Tiffany & Co. podzieliło się na Instagramie wiadomością o rebrandingu. Kultowy odcień Tiffany Blue został zastąpiony intensywną żółcią, co niekoniecznie przypadło do gustom klientom... Jak się okazało, był to jedynie żart z okazji 1 kwietnia.

Tiffany & Co. rezygnuje z legendarnego odcienia turkusu? Poznajcie nowy kolor ,,Tiffany Yellow">>>

Tiffany & Co. przekształciło żart w biznes. Czy marka rezygnuje z kultowego odcienia turkusu?

Choć słynny turkus powrócił na konto marki następnego dnia, sukces jaki odniósł primaaprilisowy żart, przerósł najśmielsze oczekiwania. Efekt viralu sprawił, że Tiffany postanowił tymczasowo odmienić salon przy Rodeo Drive — pojawiły się w nim żółte meble i po raz pierwszy, kanarkowe pudełko Tiffany & Co. W pop-up'ie znalazły się również żółte diamenty czy wirtualna przymierzalnia. Na miejscu otworzono również „Yellow Diamond Café” - gdzie jubiler ofertuje klientom słodycze, oczywiście w kolorze przewodnim — latte z imbirem i kurkumą, sodę cytrynową czy lody przypominające plaster miodu.

Marka zamierza zaimplementować pomysł także w innych lokalizacjach na świecie.

Tiffany & Co. wprowadzi pierwszą w historii kolekcję pierścionków zaręczynowych zaprojektowanych specjalnie dla mężczyzn>>>