Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski podjęli się zadania ukazania różnorodności kobiet i ich potrzeb, rezygnując z konwencjonalnej spójności projektów na rzecz wyrażenia twórczych idei. Efektem tego podejścia jest kolekcja pełna kontrastów, która zdaje się opowiadać historie pewnych siebie kobiet, gotowych wyrazić swoje emocje.

Projektanci wykorzystali różnorodne materiały i techniki, takie jak jedwab, strusie pióra, ręcznie zdobione tkaniny i patchworkowe koronki, tworząc kolekcję pełną kontrastów. Kreacje te doskonale podkreślają piękno kobiety, która jest zarówno romantyczna, jak i odważna, zmysłowa i ekscentryczna. Kolekcja nie jest stworzona dla tych, którzy lubią pozostawać w cieniu. Projektanci jasno podkreślają, że to kreacje dla kobiet pewnych siebie, gotowych wyrazić swoją osobowość i zwracać na siebie uwagę: "Szkoda czasu na ukrywanie się, życie jest za krótkie, aby nie wychylać się przed szereg. Nasza kobieta, kiedy ma ochotę, szepcze, a kiedy trzeba – krzyczy. Wychodzi z szeregu, jakby przekraczała próg Muzeum, w którym staje się dziełem sztuki i wszystkie spojrzenia skierowane są na nią. Wtedy też kusi, uwodzi, opowiada o podróżach, romantycznych kolacjach i szalonych doświadczeniach. Wybór przestrzeni do zaprezentowania kolekcji był dla nas oczywisty, wpisując kobietę i My Body My Art w zbiory sztuki dostępnej w Muzeum Narodowym".

Partnerami wydarzenia byli: NeBoa, Perlage, Martini, Kazar, Optyk Kochański, Apart, Wings, Living by Paprocki Brzozowski, Innovation Clinic, Kevin Murphy, Bobbi Brown, Inter Door, Cruso, Miller Harris, Mamy To.