The Time We Have 

To tytuł prezentacji tegorocznych jesienno-zimowych kolekcji marek premium, dostępnych w internetowym butiku Sportofino.com. Kampania przenosi nas na ulice eklektycznego Berlina - socrealistyczna architektura miesza się tu z tą modernistyczną, tworząc idealne tło dla miejskich projektów, odważnych w formie i kolorze, ale wciąż pozostających w stylowym, minimalistycznym nurcie.  

Idea? Miejska synergia, życie w zgodzie z rytmem miasta i ludzi, którzy nas otaczają, obserwowanie i bycie obserwowanym. 

To Twój czas. Możesz go wykorzystać na bycie "w" i nieco poza. Na podążanie z tłumem i chodzenie własnymi ścieżkami. Na ruch i zatrzymanie się. Poczuj ten zmienny rytm – swobodnie, pewnie, w zgodzie ze sobą.

Kolekcja jesień-zima 2020/21 

Znalazłyśmy w niej dużo ciepła - zarówno w tkaninach, jak i kolorach. Dominują złamane odcienie bieli, beże, karmel, cynamon i złoto. W jesienno-zimowej kampanii miękkie, pluszowe bluzy połączono z ultramodnymi plisowanymi spódnicami i klasycznymi sneakersami, a duże, puchowe płaszcze w odważnych kolorach (czerwona kurtka z kampanii znalazła się już na naszej jesiennej wish list) kontrastowo zestawiono z obcisłą bazą w czarnym kolorze - golfem i rurkami. Dodatkowo, w kolekcji znajdziecie także pięknie skrojone, miękkie spodnie, swetry z wysokiej jakości tkanin i klasyczne śniegowce. Nasz faworyt? Obiekt pożądania stylowych minimalistek - długi golf o prostej formie z metką Allude, który wykonano z najcenniejszej i najszlachetniejszej wełny na świecie. 

Kolekcja męska prezentuje się równie obiecująco - szczególnie, jeśli tak jak my uwielbiasz oversize w streetwearowym wydaniu i często szukasz stylowych hitów w dziale "dla niego". Naszym ulubieńcem jest długa puchowa kamizelka marki C.P. Company i wełniany golf z metką Bogner - wygląda pięknie w połączeniu z dżinsami typu skinny i combat boots

Jesienno-zimowa kolekcja premium dostępna jest w całości na stronie Sportofino.com