Zobaczcie naszą videorelację z tego wydarzenia.

Spotkanie otworzyła Ana McMahon (General Manager CPD L'Oréal Polska) wraz z Grażyną Torbicką. Następnie mikrofon przejęła globalna dyrektor naukowa L’Oréal Paris - Elisabeth Bouhadana, która opowiedziała o naukowym podejściu oraz odpowiedzialności i odkryciach marki.

W pamięci szczególnie utkwiły nam 3 aspekty jej wystąpienia. Czy wiecie, że od 1979 r. L'Oréal rekonstruuje pionierskie modele skóry episkin, na których testuje swoje kosmetyki i stosowane w nich składniki aktywne?

Niezwykle interesująco zostało zaprezentowane również podejście brandu do poznania potrzeb skóry czy włosów kobiet na całym świecie. L’Oréal Paris wie, że na to, jakich kosmetyków potrzebujemy, wpływ ma m.in. to, jakiej jakości jest woda, z której korzystamy. 

Elisabeth Bouhadana opowiedziała także, jak ważne dla marki jest środowisko. Grupa L'Oréal nie testuje żadnych ze swoich składników ani produktów na zwierzętach i od ponad 30 lat jest liderem stosowania alternatywnych metod oceny bezpieczeństwa kosmetyków.

Elisabeth Bouhadana na wydarzeniu L’Oréal Paris / Content Studio

W panelu uczestniczyli także znani w Polsce eksperci

O wpływie promieniowania słonecznego na skórę oraz właściwościach witaminy C opowiadała dr Ivana Stanković wraz ze skin influencerką Martyną Grzenkowicz, w social mediach znaną jako @peachee.me. Zaprezentowano także prawidłowy sposób aplikacji serum oraz kremu z SPF Revitalift Clinical. 

Makijażowymi trikami podzieliła się ze słuchaczami oficjalna makijażystka L’Oréal Paris, Aga Wilk, a Magda Szymczak-Kępka obrazowo opowiedziała, jak kwas cytrynowy wpływa na włosy i zaprezentowała przy tym działanie nowej linii Elseve Bond Repair. 

dr Ivana Stanković i Martyną Grzenkowicz na wydarzeniu L’Oréal Paris / Content Studio

Z kolei o farbach do włosów Préférence opowiedziała twarz linii - Małgorzata Socha i stylista fryzur, Paweł Zięba.

Po części oficjalnej na gości czekały specjalnie przygotowane strefy, w których każdy mógł na własnej skórze doświadczyć, że hasło marki: "To nie magia, to nauka!", nie jest pustym sloganem.

Małgorzata Socha i stylista fryzur, Paweł Zięba na evencie L’Oréal Paris / Content Studio