Na jednym z tych zdjęć Lana siedzi wewnątrz gigantycznego, niebieskiego pudełka po czekoladkach, ubrana w całkowicie błękitny strój, z dużymi kokardami po obu stronach głowy - co przypomina fryzurę z okładki jej ostatniego albumu "Did You Know There's a Tunnel Under Ocean Boulevard?".

Nadia Lee Cohen/mat. prasowe Skims

W innym ujęciu widać ukłon w stronę jej albumu "Ultraviolence", prezentując ją w czarnej sukience, czarnym koronkowym welonie i wysokich czarnych kozakach, z symboliczną krwawą strzałą przeszywającą jej serce. Nadia Lee Cohen/mat. prasowe Skims

Kontynuując klimat retro glamour, Lana prezentuje się również w jasnoróżowym body z pasującymi rękawiczkami i pojedynczą kokardą na włosach, otoczona puszystymi białymi kociakami.

Nadia Lee Cohen/mat. prasowe Skims

W komunikacie prasowym piosenkarka wyraziła swoje podekscytowanie współpracą, mówiąc:

"Jestem wielką fanką SKIMS od samego początku, więc udział w ich walentynkowej kampanii jest bardzo ekscytujący. Ich kolekcja jest taka śliczna i marzycielska, co sprawiło, że współpraca z [fotografką] Nadią Lee Cohen nad koncepcją była tak przyjemna. Mam nadzieję, że pokochacie ją tak bardzo jak ja".

Komentarze na Instagramie nie kryły entuzjazmu. "To będą ostatnie obrazy, które pojawią się przed moimi oczami, gdy wydam ostatni oddech" - napisała jedna z użytkowniczek.

"To zmieniło strukturę chemiczną mojego mózgu".

"Gdyby to były plakaty, kupiłabym je" - napisała inna. (My też!).

Skims Valentine's Shop, który zostanie otwarty 23 stycznia na stronie skims.com, będzie oferował 29 elementów z limitowanej edycji, w tym bieliznę, komplety do spania, odzież domową i nie tylko. Ceny wahają się od 16 dolarów za półprzezroczyste stringi do 126 dolarów za komplety piżamowe.

Skims słynie z obsadzania gwiazd w swoich kampaniach, między innymi Cardi B, Kim Cattrall i Ice Spice. Lana Del Rey dołącza teraz do tego grona, podążając za zeszłoroczną kampanią z aktorkami "White Lotus", w której wystąpiły Simona Tabasco i Beatrice Grannò.

Zobaczcie wszystkie zdjęcia z viralowej kampanii Lany: