Wiele sieciówek od lat kojarzymy z ekologicznymi działaniami. Należą do nich Marks&Spencer, C&A czy H&M ze swoją osławioną linią "Conscious". Jesienią do tego grona dołączyła Zara, prezentując kolekcję "Join Life" (dowiedz się więcej >>), z bawełny organicznej oraz wtórnej wełny. Nadeszła pora na sklep Mango. Hiszpański brand w ubiegłym roku stworzył projekt "Take Action", który do działań marki miał wprowadzić strategię zrównoważonego rozwoju. Jego kontynuacją jest nowa kolekcja "Committed" powstała z materiałów przyjaznych środowisku. Znajduje się w niej 25 zestawów ubrań damskich i 20 męskich, wyprodukowanych z organicznej bawełny oraz materiałów z recyklingu, jak Tencel i poliester. 

Ubrania występują w jasnych, naturalnych kolorach, co jest zasługą użycia ekologicznych, nieszkodliwych barwników. Kolekcja Mango "Committed" wiosna-lato 2017 została wyprodukowana w szwalniach w Portugalii, Maroko oraz Turcji i nosi metkę z certyfikatem potwierdzającym jej zrównoważone pochodzenie. Twarzami kampanii promującej etyczne ubrania zostali Raquel Zimmermann i Mathias Lauridsen. Duet modeli zaprezentował na sobie zestawy o minimalistycznych krojach czy ciepłych kolorach występujących w palecie beży oraz brązów. Wrażenie robią sukienki maxi w stylu lat 80. z rękawami zakończonymi bufkami. Sesja zdjęciowa odbyła się w willi Maison Gaudet mieszczącej się w Tourrettes-sur-Loup we Francji. Kolekcja już w marcu pojawi się w sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i na stronie mango.com

Mango stworzyło ekologiczną kolekcję ubrań "Committed" - ZDJĘCIA >>