Po raz kolejny ambasadorką marki Topestetic została Magdalena Różczka - polska aktorka, której nie trzeba przedstawiać, ponieważ znamy ją z sal kinowych i ekranów telewizyjnych.

W 2022 roku Topestetic wraz z Magdą Różczką mówili o tym, abyśmy znalazły dla siebie czas i zadbały o własne potrzeby. “Znajdź dla siebie czas, to bardzo ważne” to słowa ostatniej kampanii wizerunkowej sklepu.

Niedawno premierę miała nowa, piękna i poruszająca kampania Topestetic, która przypomina nam kobietom, że wszystkie jesteśmy ważne i wszystkie jesteśmy wyjątkowe. Celem było, aby w kampanii każda z kobiet mogła odnaleźć cząstkę siebie. Na Instagramie Topestetic pod filmem reklamowym możemy przeczytać: “Jako Topestetic towarzyszymy wielu kobietom każdego dnia i dlatego w tej kampanii pragniemy pokazać to, jak& Topestetic widzi kobiety. Podziwiamy Was, doceniamy i dziękujemy za wspólne 10 lat.”

10. urodziny Topestetic

Kampania powstała z okazji 10. urodzin marki Topestetic. Już od tylu zespół Topestetic tworzy dla nas miejsce w sieci do zakupu wyselekcjonowanych kosmetyków, ale nie tylko… Misją Topestetic jest stawianie na pierwszym miejscu indywidualnych potrzeb skóry. Właśnie z tego powodu sklep oferuje dla każdego bezpłatne porady kosmetologiczne, które umożliwiają dobór pielęgnacji, która nie tylko będzie skuteczna, ale także dopasowana do naszych preferencji.

Z okazji 10. urodzin Topestetic w Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich odbył się wyjątkowy event, na którego zostało zaproszonych wielu przyjaciół sklepu Topestetic - partnerzy, gwiazdy, influencerzy i kosmetolodzy. Całe wydarzenie prowadziła Paulina Krupińska oraz goście wysłuchali pięknego koncertu Meli Koteluk.

Co wyróżnia Topestetic?

Topestetic to polski sklep internetowy, w którym oprócz bezpłatnych porad kosmetologów wysyłka jest również zawsze darmowa (niezależnie jaka jest wartość zamówionych produktów). W dodatku sklep oferuje bardzo szybką dostawę. Do każdego zamówienia dodawane są również spersonalizowane próbki i miłe prezenty.

Topestetic stawia także na edukację swoich Klientek i Klientów. Niezwykle wartościowe treści związane z pielęgnacją skóry publikuje na swoich Social Mediach:

  • Facebooku
  • Instagramie
  • TikToku
  • YouTube
  • Spotify


Warto także zajrzeć na bloga kosmetyki.pl, gdzie ekspertki z branży beauty regularnie piszą artykuły poświęcone tematyce skóry i włosów.

Koniecznie zajrzjcie na stronę sklepu Topestetic i sprawdźcie sami jak on działa.