Dziś klasyka jest czymś innym, niż przed laty. Miksuje fragmenty współczesnego świata, ustawia je obok siebie i pokazuje, że rzeczywistość składa się z kolorowych puzzli wrażeń, osobowości, talentów i pasji. Bohaterowie kampanii Reebok Classic to właśnie takie cudowne dzieci dzisiejszych chwil, tych najpiękniejszych.

Jakub Józef Orliński, nasz kontratenor i b-boy w jednym. Odważne i niezwykłe połączenie. Jakub nagradzany jest na scenach operowych świata, a jednocześnie, w wolnych chwilach, podziwiany jako tancerz breakdance. Przez „The Telegraph” nazwany jednym z 10 najbardziej czarujących artystów operowych świata, a przez „New Yorker” - „Justinem Timberlake’em opery”. A po drodze była jeszcze szkoła plastyczna. Multitalent i pozytywne podejście do otaczającego świata - to cały on. Pozorny kontrast jest właśnie jego rozumieniem klasyki: to wyjątkowe, niepowtarzalne połączenie pasji, umiejętności i talentów, które zapewniły mu sukces i zachwyt świata.

Jakub Józef Orliński / Mat. prasowe

Podobna niesamowita energia niesie przez świat Sylwestra Wilka. To sportowiec o niezwykłym wręcz duchu walki. Zawodowy biegacz i trener, uczestnik Ninja Warrior Polska na początku sierpnia 2019 roku uległ wypadkowi. Lekarze musieli amputować mu prawą nogę. Jak zareagował? Zaplanował udział w kolejnych zawodach. Pasją i motywacją stał się nie tylko sport, ale samo życie. A jeszcze wystąpił w tańcu z gwiazdami. Od niespełna roku jest też spełnionym tatą. I oczywiście nieustająco ćwiczy, biega, jeździ na rowerze, wspina się po górach, trenuje innych i podkreśla, że poznał smak pokory i docenia to, co mu się przydarzyło.

Sylwester Wilk / Mat. prasowe

Zuza Borucka z kolei to opowieść o polubieniu siebie. Prawie dekadę temu zaczęła karierę w sieci jako jedna z pierwszych kobiet w męskim świecie gier. Uwielbiała na przykład słynne SimCity. Dziś, znana jako Banshee, podbija serca już nie tylko graczy, ale wielbicieli i wielbicielki ciałopozytywności, akceptacji wyglądu i dystansu do siebie. Ideałów nie ma - powtarzała Zuza na swoich social mediach, zachęcając do porzucenia kompleksów, a jednocześnie potrafiła zrzucić 18 kilogramów w niecały rok. Dla siebie, a nie z powodu hejterów. Na komentarze reaguje uśmiechem. I dalej robi swoje.  

Zuza Borucka / Mat. prasowe

Kampania Reebok Classic - #AlwaysClassic

Odmienne światy, wartości i pasje tej trójki pokazują, że osobowość zwykle wymyka się szufladom. Nie ma jednego wzoru, którym opiszemy dzisiejszą rzeczywistość, tak jak nie ma jednego szablonu przyjaźni, związku czy miłości. Kampania Reeboka przypomina, że warto tworzyć różnorodny i kreatywny świat. Dla siebie. Po swojemu. 

Kampania łączy też różnorodne pasje i światy, które zawsze były bliskie marce Reebok: muzykę, taniec, gaming, dystans, inkluzywność, odwagę i sport. Każdy z bohaterów kampanii jest niepowtarzalny. Dla wszystkich klasyka jest zupełnie czymś innym. Zuza, Sylwester i Jakub interpretują ją po swojemu. Jaki to komunikat dla nas? Że każdy z nas sam (i każda z nas - sama) definiuje swój świat i warto żyć życiem, które jest dla nas ważne i które po prostu lubimy. 

Reebok to coś więcej niż sportowa marka. To uwielbiany na całym świecie styl, który od początku lat 80., kiedy podbił Stany Zjednoczone (firma powstała w Wielkiej Brytanii) stał się kultowy i stworzył kolejne pokolenia. Styl rodzącej się pokoleniowej rewolucji. Głośnego mówienia o sobie i rzeczach ważnych. To właśnie moda tamtych lat jest dla nas odniesieniem i klasyką. Taką jednak, którą każdy rozumie i interpretuje inaczej. Po swojemu. Bez ograniczeń. I to jest najpiękniejsze!