Humberto Leon i Carol Lim po raz kolejny poprosili Toilet Paper Magazine o pomoc i wspólnie z jego twórcami: artystą Maurizio Cattelan, fotografem Pierpaolo Ferrari oraz dyrektorem artystycznym Micol Talso stworzyli niezwykłą kampanię. Sesja pod względem surrealistyczności nie ustępuje tej z poprzedniego sezonu i przenosi nas w ekscentryczny świat Kenzo.

Tym razem na kadrach Ferrari podziwiamy dwójkę modeli (Monę Matsuoka i Zhao Qinghe) na tle mini miasta, a nawet kosmosu. Apokaliptyczny klimat scenografii i ubrania, które „panują” nad światem (zobaczcie rozmiary apaszki w porównaniu do wieżowców!) posłużyły za tło do prezentacji nowej kolekcji Kenzo na wiosnę i lato 2015. Co w niej znajdziemy? Siatkowe bluzki, patchworkowe sweterki, ażurowe rozkloszowane spódnice i linię biżuterii i okularów. A wszystko w kolorach bieli, mięty i błękitu.

Kampania Kenzo wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>