CCC wyraźnie zmienia swoją strategię marketingową. Jeszcze w tamtym roku twarzami kampanii marki byli: Anja Rubik i Sasha Knezevic (zobaczcie>>). Sesje wzorowane na tych, które można znaleźć w magazynach modowych w przypadku CCC najwyraźniej się nie sprawdziły. Marka postanowiła ocieplić wizerunek i pokazać na fotografiach kampanijnych, że jej produkty są kierowane do różnych typów klienta. Tym samym zrezygnowała ze znanych nazwisk. W sezonie wiosna-lato 2016 każde zdjęcie przedstawiało innego bohatera (sportowca, biznesmena, kobietę na randce czy w pracy) i opatrzone było hasłem motywującym, na przykład "Idę po więcej" czy "Idę zmieniać świat".

Kampania CCC 2016, fot. mat. prasowe

Tym razem w kampanii CCC jesień-zima 2016/2017 także zobaczymy buty i torebki w różnych sytuacjach - podczas zakupów, imprezy w plenerze czy górskiej wspinaczki. W nowej kolekcji CCC znalazły się botki na słupku, wiązane kamasze, nowe modele z linii Quazi i BUT-S, a także skórzane torby Lasocki - worki z boho frędzlami i wygodne shoppery. Paleta barwna dodatków utrzymana jest w tonach jesieni - odcieniach rudości, brązu oraz szarości. 

CCC - kolekcja jesień zima 2016 - GALERIA>>