Współpraca, która rozpoczyna się w styczniu 2024 będzie trwała cały rok. Na przestrzeni tego czasu obejmie kluczowe modowe momenty. Wspólne działania mają budować wiarygodność kategorii Designer i dostarczać zróżnicowanych inspiracji entuzjastom mody premium.

Mat. prasowe

Rozpoczęcie współpracy Zalando celebruje kreatywną kampanią stworzoną przez kobiety. Sfotografowana i wyreżyserowana przez znaną fotografkę mody Carlijn Jacobs oraz wystylizowana przez Georgię Pendlebury ukazuje w obiektywie aparatu wielowymiarową osobowość Riny. Koncepcja czerpie inspiracje z zestawienia skrajności, osobowości introwertycznych i ekstrawertycznych, jasności z ciemnością, tworząc dla Riny przestrzeń, która pozwala jej przedstawić różne wersje siebie. Kampania łączy elementy kreatywne i kulturowe, prezentuje pełnowymiarową osobowość Riny jednocześnie, poruszając się między rzeczywistością a fantazją.

Mat. prasowe

Jestem bardzo podekscytowana współpracą z Zalando w roli nowej ambasadorki mody Designer. Moda odgrywała i nadal odgrywa kluczową rolę w moim życiu, ponieważ umożliwia wyrażanie siebie, więc ta współpraca wydaje się dla mnie naturalna. Ścisła współpraca z inspirującym zespołem kreatywnych kobiet, przy tej kampanii dała mi swobodę pokazania różnych stron mojej osobowości. Cieszę się, że mogę pracować z marką, która podziela te same wartości i wizję, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co przyniesie nadchodzący rok – mówi Rina Sawayama.

Mat. prasowe

Kampania oznacza również wprowadzenie ulepszonej sekcji Designer na Zalando – przestrzeni oferującej nowe spojrzenie na inspiracje od projektantów. Jako luksusowe piętro cyfrowego domu towarowego Zalando oferuje zarówno uznane, jak i wschodzące marki premium, wprowadzając angażujące treści i inspirując konsumentów do odkrywania i wyrażania siebie poprzez modę.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Riną Sawayamą, która podziela tę samą wizję autentyczności budowanej poprzez modę. Oprócz rozpoczęcia współpracy będziemy nadal umacniać pozycję Zalando w kategorii Designer poprzez budowanie doświadczenia online. Chcemy uczynić Zalando główną destynacją zakupową, wybieraną przez nowe pokolenie klientów luksusowych – mówi Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando.

Materiał promocyjny Zalando