Zamiast wykorzystywać popularność i wpływy modelek w mediach społecznościowych do wywołania poruszenia, De Sarno zdecydował się postawić produkt na pierwszym miejscu i kontynuował swoją misję wytyczania nowego kursu za pomocą pięciu nowych nazwisk, które łącznie mają tylko około 21 tysięcy obserwujących na Instagramie.

Kampania wprowadza pięć nowych twarzy do rodziny Gucci - Anę Ross, Fadię Ghaab, Jiahui Zhang, Nyajuok Gatdet i Violet Hume. Violet Hume, w szczególności, jest córką australijskiej modelki Kirsty Hume, jednej z najważniejszych twarzy przełomowych pokazów Gucci Toma Forda w latach 90-tych. Zespół modelek, przedstawiony na zdjęciach grupowych, oddaje hołd historycznym kodom hedonistycznym Gucci.

Uchwycona przez obiektyw Davida Simsa, uznanego fotografa, który odegrał kluczową rolę przy pierwszych krokach De Sarno w świecie mody, Ancora oddaje ducha domu. Bogata burgundowa czerwień, która stała się nowym kolorem rozpoznawczym Gucci, służy jako tło kampanii, umacniając zmiany w identyfikacji wizualnej marki. Opisując kampanię jako "opowieść o radości życia", De Sarno kładzie nacisk na celebrację pasji, człowieczeństwa i prawdziwych doświadczeń.

"Zmysłowość pojmowana jako postawa piękna, wolności i pewności siebie staje się nadrzędnym tematem kolekcji, która stanowi osobiste zaproszenie dla każdej kobiety - wezwanie do życia właśnie na swój własny, niepowtarzalny sposób, do rozkoszowania się wyraźnymi emocjami, które tylko moda może zainspirować: ancora" - powiedziała marka w oświadczeniu.