Hasło "The Future is HOT" nawiązuje do wcześniejszej kolekcji MMC Studio, "The future is now" z wiosny i lata 2020 roku. Jednak tym razem projektanci podjęli bardziej przewrotną narrację, podkreślając zarówno negatywne skutki efektu cieplarnianego, jednocześnie celebrując modę jako siłę przyciągającą nas wszystkich. Ta nieoczekiwana dwuznaczność przewija się przez całą kolekcję, a projekty MMC Studio zachwycają swoją ponadczasowością.

Kolekcja Resort 2024 to ukłon w stronę subtelnego połączenia kolorów, w którym zgaszone odcienie błękitu zostają otoczone przez czekoladowe brązy, biel i kremy. Jednak największą uwagę przyciągają wyrafinowane elementy wykonane z naturalnej skóry, takie jak kurtki, żakiety i mini spódnice. Przetarte i postarzone, stanowią one kulminacyjny punkt kolekcji. Elementy stylu power dressing zostały uzupełnione o przestrzenne kieszenie, zmarszczenia tkanin i pęknięcia, tworząc niezwykłą grę kontrastów. MMC Studio odświeża swoje DNA, łącząc stylizacje sportowe z eleganckimi elementami. Majer i Michalak zaprezentowali również letnie daszki i torby, które doskonale wpisują się w letni klimat.

Projekty wieczorowe to prawdziwe dzieła sztuki, które przywodzą na myśl futurystyczne kompozycje rzeźbiarskie. Drapowane jedwabne crop-topy i sukienki midi zachwycają symetrią, a ich marszczenia i wycięcia zmieniają kształt ubrań w ruchu. Całość stylizacji została uzupełniona o autorską biżuterię marki Apart. Wyraziste bransolety, naszyjniki i pierścionki dopełniają letnie looki, nadając im jeszcze większego blasku. Duże, geometryczne formy biżuterii doskonale współgrają z kolekcją MMC Studio, tworząc harmonijną całość. Kolekcję dopełniały modele z najnowszej kolekcji kazarXkasia i regularnej wiosenno-letniej kolekcji Kazar.

Nie tylko ubrania przyciągały uwagę, ale również otaczające dzieła sztuki. Modelki i modele (wśród nich Kamila Szczawińska, gwiazda marcowej okładki ELLE) poruszały się wśród prac najważniejszych polskich i zagranicznych artystów, które zostały sprzedane na aukcji charytatywnej TOP CHARITY 2023. Wystawę licytowanych prac można podziwiać od 9 maja do 25 czerwca w Oranżerii Pałacu w Wilanowie. Jej urzekającą scenografię zaprojektował wybitny scenograf teatralny Boris Kudlička, a kuratorką była Hanna Wróblewska, dyrektorka Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki. 

Każdy aspekt pokazu został dokładnie przemyślany, włączając w to fryzury i makijaż modelek. Włosy powierzono zespołowi stylistów Schwarzkopf Professional pod kierownictwem Emila Zeda, który przy użyciu produktów Session Label stworzył efektowne fryzury, podkreślające naturalny ruch włosów. Makijaż, natomiast, został wykonany przez zespół makijażystów Clinique pod okiem ambasadorki marki, Izy Kućmierowskiej. Jej koncepcja "makeup no makeup" skupia się na wypielęgnowanej skórze, modnym Glossy Eye i wyrazistych ustach, które podkreślała pomadka Almost Lipstick w kolorze Black Honey. Cały makijaż miał podkreślać naturalne piękno i indywidualność.

Całe wydarzenie było nie tylko modowym spektaklem, ale także hołdem dla sztuki i kreatywności. Jeśli przyszłość jest taka, jak ją maluje duet Majer i Michalak, to nie możemy się jej doczekać.