Moda, uroda, design, restauracje i hotele. Jest w czym wybierać. Tym bardziej że do tegorocznego Szaleństwa Zakupów dołączyły najlepsze marki, takie jak Apart, C&A, Esprit, Estēe Lauder, H&M, Levi’s, Pandora, Reserved, Simple Creative Products oraz Wittchen.

Aby wziąć udział w akcji Szaleństwo Zakupów, wystarczy kupić październikowe wydanie magazynu ELLE lub InStyle. W nich wydrukowane są informacje o zniżkach i innych atrakcjach oraz kupony upoważniające do skorzystania z ofert.

Poza zniżkami w weekend Szaleństwa Zakupów na uczestniczki czekają dodatkowe atrakcje. Będzie można korzystać z bezpłatnych porad stylistów gwiazd, odbierać prezenty niespodzianki, a także specjalne torby Szaleństwa Zakupów. Najwygodniejszą trasę zakupów po sklepach biorących udział w akcji można zaplanować dzięki e-mapie – praktycznej aplikacji na smartfona.

 W tym roku magazyny ELLE i InStyle zapraszają czytelniczki aż do trzech Stref Szaleństwa Zakupów – w Silesia City Center w Katowicach, Starym Browarze w Poznaniu i Złotych Tarasach w Warszawie. Tam na kupujących czekają wyjątkowe atrakcje, m.in. ekskluzywne prezenty, pokazy mody najnowszych kolekcji topowych marek, studio makijażu i fryzur, salon masażu dłoni, a także degustacje kawy. W każdej strefie na kupujących czeka także strefa relaksu PZU.

Szczegóły na stronach www.elle.pl i www.blog.instyle.pl