NikeLab po raz pierwszy stworzyło kolekcję dedykowaną kobietom. Luksusowa, streetwearowa linia sportowego giganta nawiązała współpracę z Errolson Hugh, założycielem marki "Acronym". Designer ze studio w Berlinie połączyła siły z Johanną Schneider, naczelną projektantką kobiecych ubrań Nike. Tak powstał projekt "All Conditions Gear", sygnowany skrótem "ACG". To sportowa odzież dla tych z nas, które zimę spędzają w mieście. W asortymencie znalazły się ciepłe kamizelki, termiczne longsleevy, kurtki z kapturem, t-shirty z doczepianymi rękawami czy komin odkrywający tylko oczy.

Nike wprowadza stroje kąpielowe dla muzułmanek. Czy hidżaby okażą się hitem sprzedażowym? >>

Kolekcja została zainspirowana naturą oraz królestwem zwierząt, co widać po bogactwie printów zdobiących minimalistyczne sylwetki. Te rzeczy nadają się do biegania, długich spacerów, oraz, po prostu, wygodnego noszenia się na co dzień. Ceny projektów wahają się od 70 do 700 dolarów. Ubrania już są dostępne w sklepie online. 

W roku 2018 do sklepów trafi również sportowy hidżab zaprojektowany przez Nike. Firma jako pierwsza na świecie poczyniła krok, by ułatwić muzułmankom aktywny tryb życia.