W trakcie lockdownu dżinsy wrzuciłyśmy do szafy, a wyjęłyśmy wygodne dresy i legginsy. W 2020 roku wiele z nas dom zamieniło w biuro oraz salę do ćwiczeń. Nałogowo przesiadywałyśmy przed komputerem, a potem przenosiłyśmy się na matę, żeby rozluźnić umysł i ciało. Zauważyły to też najpopularniejsze marki, które do swojej oferty wprowadziły specjalne linie z wygodnymi ubraniami w stylu Activewear. Zdecydowały się na to m.in. Zara, Oysho i Reserved, a teraz do tej listy możemy dopisać Mango. 

"Mango wprowadza na rynek Active, kapsułową kolekcję wygodnej odzieży, którą wykorzystamy do uprawiania różnych dyscyplin sportowych związanych z dobrym samopoczuciem fizycznym, jak i psychicznym, takich jak joga, taniec, medytacja czy pilates. Marka wpisuje się zatem w modę fitness, jeden z najpopularniejszych obecnie trendów. Kolekcja obejmuje wszystkie rodzaje odzieży sportowej, w tym legginsy, spodenki, topy, krótkie bluzki z długim rękawem, body, bluzy i kombinezony w różnych kolorach i wzorach. Zawiera również przydatne akcesoria do ćwiczeń - matę do jogi, saszetki, trampki, torby i skarpetki." - możemy przeczytać w oficjalnej informacji prasowej. 

Zdrowie fizyczne, jak i psychiczne to coś, o co musimy szczególnie dbać teraz, gdy pandemia nadal jest tematem numer jeden, a stres nie odpuszcza. Oprócz wypuszczenia samej kolekcji Mango zaprasza na zajęcia z medytacji, jogi i tańca. Poprowadzą je: Fernanda de La Puente (założycielka Asanagroove i znawczyni Javamukti), Chloe Keraghan (Sky Ting), Clotilde Chaumet (Tihhy). Odbędą się też rozmowy z ekspertami o dobrym samopoczuciu i medytacji. Linię Active już promują znane influencerki, m.in. Debora Rosa. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Débora Rosa (@deborabrosa) Paź 27, 2020 o 10:49 PDT