Lubimy sportowy styl projektów spod ręki Alexandra Wanga. Kreator mody we wrześniu 2016 roku na nowojorkim tygodniu mody zaskoczył wszystkich streetwearową kolekcją dedykowaną marce adidas Originals. Wieść o tej wyjątkowej współpracy obiegła świat zaledwie miesiąc wcześniej, a ubrania na wiosenny sezon zostały zaprezentowane na wybiegu (zdjęcia >>). Jak się okazało, to był tylko przedsmak kolekcji kapsułowej, mającej w tej chwili swoją trzecią odsłonę. Zdjęcia do kampanii wykonał sam Juergen Teller.

Przed obiektywem słynnego fotografa stanął 16-letni Rocco Ritchie (syn Madonny i Guya Ritchie) w asyście Hanne Gaby Odiele, Binxa Waltona, Lexi Boling, Luke'a Storeya oraz Chrisa Fernandeza. Młodzi modele zaprezentowali na sobie klasyczne dresy z trzema paskami inspirowane latami 90-tymi. Tym razem białe lampasy krzyżują się ze sobą, są naszyte poziomo lub zdobią wewnętrzną stronę nogawek, czy rękawów bluz. Uniwersalne, sportowe sety wystepują w kolorze czerni, bieli oraz burgundu. Mają luźny, oversize'owy krój i stylowo łączą się z białymi, wciąganymi na stopę sneakersami - nowym modelem nowoczesnych BOOSTów. Trzecia odsłona wiosennej kolekcji pojawi się w sprzedaży już 1 kwietnia

Kolekcja kapsułowa Alexander Wang x adidas "Drop 2" - ZDJĘCIA >>