Marka adidas, lada dzień rozpocznie w Polsce nową akcję: "all in for #my girls". Kampania ma na celu rozwijać w nowym kierunku produkty z różnych kategorii sportowych adidasa, ale również motywować i inspirować kobiety, dla których sport jest nieodłączną częścią życia.

A jeśli mowa o motywacji, w kampanii nie mogło zabraknąć również Ewy Chodakowskiej, która odkąd wróciła do Polski, konsekwentnie zaraża miłością do sportu w bardzo specyficzny i charakterystyczny dla siebie sposób. Pozytywny przekaz był jednak potrzebny marce adidas i w ten sposób nawiązała się nowa współpraca.

Ewa Chodakowska w kampanii „all in for #mygirls” marki adidas (fot. materiały prasowe)

Głównym celem jest inspirowanie dziewczyn na całym świecie poprzez historie, z którymi mogą się utożsamiać i zapewnienie im platformy, na której mogą udostępniać swoje historie. To pierwsze zadanie kampanii, za którą kryje się także prezentacja kolekcji adidas. W związku z całą akcją, stworzono nie tylko magazyn internetowy, ale także: fan page na Facebooku, profil na Instagramie oraz Twitterze. Wszystko po to, by zapalone miłośniczki sportu, miały gdzie wzajemnie się motywować oraz dzielić wspólną pasją.

Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013.

Kampania rusza już 26 kwietnia 2013.

Czytaj też: Ewa Chodakowska twarzą W.KRUK OHELO - zdjęcia z kampanii >>>

 

Autor: Katarzyna Bigos

Nowa kolekcja Reebok dla miłośników tańca i jogi>>