"Ziemia nie przestaje się poruszać, więc my też" brzmi hasło, które przyświeca kolekcji Workout Wardrobe. Mamy tu wszystko, z czego słynie współpraca McCartney z adidas - innowacyjne technologie zestawione z prostymi projektami i minimalistyczną estetyką, materiały pochodzące z recyklingu, a do tego przeslanie. Nowa kolekcja została podzielona na dwie części: treningową (tutaj mistrzowsko skrojone legginsy, topy, staniki sportowe dedykowane regularnym ćwiczeniom) oraz zimową, którą ujrzy światło dzienne już za kilka tygodni. 

Premierową kolekcję określają spokojna paleta barw i zwierzęce printy (m.in. lamparta śnieżnego), które widoczne są także na trekkingowych butach i kurtkach.

Kolekcji towarzyszy kampania, której główną bohaterką - ale też choreografką i współreżyserką - jest Lourdes Leon, młoda artystka i córka Madonny, która jest przedstawicielką nowego pokolenia twórców kreujących zmiany na świecie. Leon współpracowała między innymi z fotografką Anną Pollack, dzięki czemu udało im się wspólnie pokazać Nowy Jork z perspektywy jego mieszkańców, a nie turystycznie najpiękniejszych miejsc. Pozostałe modelki to między innymi artystka Uzumaki Cepeda, tancerka Lynette Paz i perkusistka Blair - Anysia Kim Batts.

"Znam Lolę odkąd była dzieckiem i praca z nią oraz tym zespołem twórców była bardzo naturalna. Uważam, że ważne jest, abyśmy używali współpracy adidas x Stelli McCartney, aby naprawdę pokazywać wschodzące talenty, starać się motywować i wspierać następne pokolenie ludzi oraz dawać im miejsce do wyrażania siebie" komentuje Stella McCartney.