Nike myśli o wszystkich sportowcach. Dowód? Kilka tygodni temu światło dzienne ujrzały buty które wkłada się bez żadnego problemu i to bez użycia rąk. Stworzono je z myślą o niepełnosprawnych sportowcach. Zamiast wspomnianych sznurówek użyto zamków i pasków. We wrześniu ubiegłego roku lansowano pierwszą kolekcję dla przyszłych i świeżo upieczonych matek. Bo tak naprawdę coraz więcej kobiet oczekujących narodzin dziecka nie rezygnuje z aktywności fizycznej. Oczywiście z biegiem czasu i zaawansowania ciąży rodzaj aktywności się zmienia, ale nadal można być fit. 

Ciężarne kobiety i świeżo upieczone mamy to bohaterki nowej kampanii Nike. Marka podkreśla kobiecą siłę

Mamy-sportsmenki pojawiły się właśnie w najnowszym filmie reklamowym Nike. Wideo "The Toughest Athletes" pokazuje 20 różnych kobiet, które dopiero przygotowują się do narodzin dziecka, albo opiekują się już niemowlem. W spocie zobaczymy też kilka gwiazd sportu, m.in. Serena Williams, Alex Morgan, Perri Edwards, Bianca Williams, Shelly-Ann Fraser-Pryce i Nia Ali. Kampanię zrealizowano w trakcie pandemii np. poprzez sesje na Zoomie. 

"Kto jest sportowcem? Ktoś, kto się rusza? Brzmi jak ty. Ktoś, kto to robi, bez względu na wszystko? Ty to robisz. Ktoś, kto słucha swojego ciała. Także Ty. Ktoś, kto przeciwstawia się grawitacji. Ty. Ktoś, kto radzi sobie z bólem (...) Ty ty ty. Więc czy możesz być sportowcem? Jeśli nie, to nikt nim nie jest. (...) Bez względu na to, co robisz i jak to robisz, jesteś sportowcem".

Kolekcja Nike (M), dostępna jest w Ameryce Północnej, Europie i Afryce.