Reebok Classic wprowadza na rynek nowy model butów "Club C Zip". To wersja bazująca na klasycznym, kultowym już modelu sneakersów, która zyskała odświeżony wygląd. Tym razem do wyboru mamy kolor biały, czarny i pastelowy róż. Zamiast sznurówek pojawił się zamek błyskawiczny, mający ułatwiać szybkie poruszanie się po mieście. Kampanię promuje hasło #bycponad, zachęcające do podkreślania swojego indywidualizmu. W globalnej akcji udział wzięła Gigi Hadid, inspirująca zarówno stylem jak i silnym charakterem. Do polskiej kampanii zaproszono cztery energetyczne dziewczyny: Julię Wieniawę, Igę Lis, Panią Ekscelencję oraz Tycjanę Acquasantę. Planem dla sesji został jeden z dachów warszawskich drapaczy chmur, idealnie wpisujący się w ideę "bycia ponad". Siła, energia, odwaga - tym mają zarazić nas ambasadorki marki. Buty są już dostępne w sklepach Reebok online. 

Polska odsłona kampanii Reebok Classic "Club C Zip" - ZDJĘCIA >>