Firma North Face znalazła nowy sposób, by zachęcić więcej osób do ruchu. Marka stworzyła interaktywne cyber doświadczenie pt. "The Release Project", które warstwa po warstwie odkrywa premierowy utwór Maggie Rogers. Piosenkę, jaka jeszcze nie wyszła na światło dzienne, można usłyszeć dopiero po wykonaniu zadania. A tym jest...aktywność fizyczna! Wszystko dzieje się za pośrednictwem specjalnej aplikacji, do pobrania na stronie release-project.com. Cała akcja służy promocji nowego singla artystki oraz kurtki z jesiennej kolekcji North Face, która uwalnia nadmiar ciepła. Dzięki temu ubranie sprawdza się w sportach outdorowych, np. bieganiu lub podczas wspinaczki. 

Maggie Rogers wzięła również udział w wideo-kampanii promującej model "Ventrix". Pasją piosenkarki jest zdobywanie górskich szczytów, toteż przed kamerą widzimy ją w akcji. Klip został wyreżyserowany przez  Granta Singera. Oprócz artystki pojawili się w nim tacy sportowcy z teamu The North Face, jak: Jimmy Chin, Alex Honnold czy Emily Harrington. Produkcja powstawała w Portland i Mount Hood w stanie Oregon oraz El Plomo w Chile.

North Face "The Jacker That Works When You Do" - WIDEO: