"Jesteś emocjonalna. Nie histeryzuj". "Chyba oszalałaś, chcesz za dużo". "Nie można mieć wszystkiego". Słyszycie to często? Nike w sugestywnym wideo staje w ofensywie i zachęca nas do tego, żeby marzyć jeszcze bardziej, chcieć więcej i realizować to w maksymalnie szalony i zdederminowany sposób, jaki przyjdzie nam do głowy. Bez ograniczeń.

Nike wprowadza stroje kąpielowe dla muzułmanek. Czy hidżaby okażą się hitem sprzedażowym? >>

Bohaterkami wideo są sportsmenki, które łamią reguły, działają radykalnie i reagują emocjonalnie, jeśli tylko wierzą w to, o co walczą. Mimo że kampania Nike jest związana ze sportowym światem, jej wydźwięk jest uniwersalny. Bo taki sposób działania i walka o ideały jest nam bliska w każdej dziedzinie życia. Jeśli więc uderzasz pięścią w stół, naginasz granice i patrzysz za horyzont, nie ma szans, żebyś nie wzruszyła się przy "Dream Crazier". Wideo na kanale YouTube marki obejrzano już prawie 6 milionów razy