Puma kojarzy Wam się wyłącznie z kampaniami z udziałem Rihanny lub Kylie Jenner? Czas to zmienić! Sportowa marka coraz chętniej podejmuje współpracę ze streetwearowymi projektantami. Na koncie ma nawet projekt z polskim designerem Michałem Łojewskim, twórcą marki UEG, którego kolekcja "Gravity Resistance" cieszyła się wielkim sukcesem. Teraz brand na dobre nawiązał współpracę z holenderską artystką Caroll Lynn, noszącą pseudonim "Careaux". Ilustratorka i projektantka obuwia w ubiegłym roku stworzyła dla sportowego giganta streetwearową, kobiecą kolekcję (zobacz zdjęcia >>). Przekształciła nawet klasyczne logo marki ze skaczącą pumą, wkomponowując je w swój autorski wzór.

W tym roku designerka powraca z głową pełną nowych pomysłów, co widać po lookbooku Pumy na sezon wiosna-lato 2017. Jej projekty zostały zainspirowane Azją - japońskim motywem chmur. Obfituje w niej biel, granat, turkus i błękit, ułożone w ciekawą mozaikę. Print zdobi oldschoolowe bluzy, czapki z daszekiem i t-shirty, pojawia się również na sportowym plecaku. Kolekcja jest sportową propozycją dla kobiet, które lubią streetwear w retro wydaniu. Nie zabrakło w niej także butów zaprojektowanych przez Careaux, w tym modelu zapinanego na rzepy. Wysokie, białe skarpetki i klasyczne sneakersy to duet pożądany w tym sezonie!

Kolekcja Puma i Careaux wiosna-lato 2017 - ZDJĘCIA >>

Ubrania marki Puma w sklepie ELLE: