Nowy zegarek Daniel Wellington

"Trwało to trzy lata, ale ten zegarek był w mojej głowie już od pierwszego dnia" przyznaje Filip Tysander, założyciel marki. Na kolekcję Iconic Link czekaliśmy długo, ale było warto. To klasyczny design, staranny kunszt wykonania i ponadczasowość. Nowości marki kontynuują wyznaczony przez Filipa Tysandera kierunek - oferowanie klientom eleganckich i wyrazistych zegarków, które chce się nosić do wszystkiego. Modele Iconic Link mają metalową bransoletę z trzyczęściowymi ogniwami,  minimalistyczne tarcze - czarne i białe, nowoczesne indeksy. Zegarki wykonane są z polerowanej stali nierdzewnej z wykończeniem srebrnym lub z różowego złota (unikalny różowo-złoty odcień to efekt zmieszania miedzi z 23-karatową sztabką złota). Modele można kupić w trzech wariantach: 28mm, 32mm i 36mm. 

Hailey Bieber pokazała kolejne zdjęcia ze ślubu. Jej suknia ślubna to jedna z najpiękniejszych kreacji jaką widzieliśmy od dawna >>

Wszystko zaczęło się na początku 2017 roku, gdy marka postawiła sobie za cel zaprojektowanie swojego klasycznego zegarka od nowa. Redesign miał sprawić, że bransoleta będzie bardziej biżuteryjna, a przejście między nią a kopertą zegarka - gładsze i to bez dużej ingerencji w obecny model Classic. To był powód, dla którego powstała bransoleta z trzech ogniw i ze zintegrowanym końcem, która okazała się równie piękna, co i praktyczna. Później zaprojektowano bardziej kształtną tarczę z duża przejrzystością i połyskiem. Kolejne unowocześnienia i dopracowywanie zegarka sprawiły, że misja dodania metalowej, pięknej bransoletki do kolekcji Classic skończyła się fiaskiem, ale powstało coś naprawdę wyjątkowego i niespodziewanego - kolekcja Iconic Link.

Iconic Link - nowa kolekcja zegarków Daniel Wellington

Dla takiej kolekcji potrzeba było szczególnych twarzy. Marka najpierw pomyślała o Hailey Bieber - amerykańskiej modelce i ikonie mody, która inspiruje młode pokolenia. Chwilę później dołączyli do niej bijący rekordy amerykański futbolista Cleveland Browns, czyli Odell Beckham Jr., a także chiński muzyk, tancerz i aktor w jednym - Lay Zhang (to pierwszy chińskim artysta solowy w historii, który wszedł do iTunes Top 60 i jest uznawany za głos swojego pokolenia). Później przyszedł czas na Sung Kyoung Lee, modelkę, aktorkę i gwiazdę social mediów z Korei Południowej. Z Indii dołączyli z kolei Ayushmann Khurrana i Radhika Apte - gwiazdy nowej generacji Bollywood. Listę zamyka Paulo Dybala, argentyński piłkarz, grający we włoskim klubie Juventus i reprezentacji Argentyny. Wszyscy swoją charyzmą oraz pewnością siebie, poruszają i inspirują tłumy, więc świetnie wpasowywali się w klimat nowych zegarków Daniel Wellington

Bohaterów kampanii sfotografował słynny Lachlan Bailey, który wcześniej pracował m.in. dla Calvin Klein Jeans, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani i H&M. Z fotografem podczas projektu współpracowali reżyser Crille Forsberg i szwedzki producent muzyczny Ooyy. Kampanię produkowano na czterech kontynentach, podróżując m.in. do Los Angeles, Pekinem i Buenos Aires. 

Czy marka Daniel Wellington stworzyła własnie nową ikonę? Przekonamy się wkrótce. Jedno jest pewne: to nowoczesne podejście do klasycznej stylistyki było wyczekiwane od dawna, a elegancja i ponadczasowość zegarka na pewno znajdą wielu fanów. Ceny zegarków z linii Iconic Link to 749 zł (rozmiar 28), 749 zł (rozmiar 32) oraz 799 zł (rozmiar 36). 

Mamy dla Was specjalną promocję od marki - 15% zniżki dla użytkowników ELLE.pl na zakup wybranego zegarka Daniel Wellington na stronie www.danielwellington.com. Wystarczy przy zamówieniu użyć kodu "ELLE" (jest on ważny aż do końca roku). 

Hailey Bieber w najmodniejszym płaszczu na zimę 2019 [ELLE Spy] >>