Zdrowe przekąski do pracy 

To jak wyglądasz i się czujesz zależy w dużej mierze od tego, co jesz.

Budzisz się rano i czujesz,  że nie działasz na pełnych obrotach, szybko wypijasz kawę i pędzisz do pracy, pomijając śniadanie? Tak to się zaczyna - nieważne jakie jedzenie pojawi się w zasięgu Twojego biurka, sięgasz po nie i zagryzasz nim zmęczenie i stres. Czas wprowadzić zmiany do żywieniowej rutyny! Dieta pudełkowa dla wiecznie zabieganych też może być szybka, zdrowa i prosta. Przy okazji zadba o Twoją linię!

Spring-rollsy ze świeżych owoców i warzyw

Spring rollsy z liści sałaty, gruszki, orzechów włoskich i chutney z czerwonej cebuli, fot. @greencitylife

Zdrowe zawijaski z papieru ryżowego to świetna bezglutenowa przekąska, która nie wymaga sterczenia przy garnkach. Przygotujesz je z owoców i warzyw, które masz pod ręką - liście sałaty możesz łączyć z pociętą w słupki marchewką, świeżym ogórkiem, papryką, awokado, tofu, gruszką i orzechami. Na koniec zawijasz ulubione składniki w płaty papieru ryżowego, które chwilę wcześniej wystarczy namoczyć w ciepłej wodzie. Taka przekąska na surowo to smakołyk dostarczający Ci wartościowych witamin i minerałów, zaspokajając pierwszy głód. Spring rollsy są niskokaloryczną przegryzką, więc podjadaj je do woli.