Beyoncé znów jest głośno. Tym razem nie z powodu jej bliźniaczej ciąży, o której dowiedzieliśmy się wczoraj (więcej o tym przeczytasz tutaj >>), a ze względu na kampanię Ivy Park na sezon wiosna-lato 2017. Na premierowych zdjęciach wizerunkowych znów zobaczymy słynną wokalistkę, ale nie tylko. W tej sesji możemy podziwiać również inne kobiety, które jak już to nazwały zagraniczne media, należą do jej "squad" (nie mylić z ekipą Taylor Swift ;). Każda kocha z sport i swoje kształty (Ivy Park od samego początku propaguje różne sylwetki, nie tylko tą o atletycznej budowie). A są to: modelki Sophie Koella i Selah Marley (tak, to córka Lauryn Hill i wnuczka Boba Marleya; więcej o Selah przeczytasz tutaj >>), wokalistka SZA, duet Chloe x Halle oraz 16-letnia aktorka Yara Shahidi (serial "Czarno to widzę"). 

"Bycie sprawną fizycznie nie tylko pomaga w osiągnięciu celu jakim jest zdrowy tryb życia. Dla mnie to połączenie ducha i ciała. Kocham to co propaguje Ivy Park, i jak Beyoncé korzysta z tej marki by podkręlić piękno i siłę naszych ciał oraz ducha", przyznała Shadidi.

Markę Ivy Park założyła Beyoncé razem z Topshopem. Premiera pierwszej kolekcji odbyła się na przełomie marca i kwietnia 2016 roku, choć o tym projekcie sporo się już mówiło w 2015. Brand specjalizuje się w ubraniach i dodatkach z segmentu "activewear". "Bez względu na umiejęstności sportowe, czy sylwetkę, Ivy Park daje kobietom siłę poprzez ubrania sportowe wykonane z najlepszych materiałów o modnej linii". Ubrania i akcesoria Ivy Park można kupić w wybranych sklepach Topshop (Wielka Brytania), Nordstorm, na Net-a-Porter (USA), w internetowym butiku Ivy Park, a także na platformie sprzedażowej Zalando (Polska). 

Beyoncé w kampanii Ivy Park wiosna-lato 2017 >>