Beyoncé znów to zrobiła! Wokalistka zaskoczyła wszystkich pojawiając się w nowym numerze ELLE, co więcej, nie chodzi o jedną edycję, a o trzy kraje! Zaledwie kilka godzin temu ujawniono premierowe okładki z gwiazdą. Wokalistka zdobi pierwsze strony amerykańskiego, brytyjskiego i kanadyjskiego ELLE. To nie koniec niespodzianek. Po miesiącach od pierwszej zapowiedzi, w końcu mamy szansę zobaczyć nową kolekcję Ivy Park zrealizowaną przy współpracy z marką adidas.

Ivy Park x adidas. Beyoncé reklamuje nową kolekcję odzieży sportowej 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Beyoncé (@beyonce) Gru 9, 2019 o 4:00 PST

Pierwsze informacje o wspólnej kolekcji adidas i Ivy Park pojawiły się pod koniec kwietnia tego roku. Zarówno marka, jak i sama wokalistka nie ujawnili żadnych szczegółów. Dopiero teraz możemy przekonać jak wygląda premierowa linia. Okazuje się, że ubrania i dodatki sygnowane przez Beyoncé są "gender-neutral", czyli nie podzielono ich na płeć, jak to robi zdecydowana większość marek sportowych. Niektórzy twierdzą, że to ryzykowne posunięcie, ale internauci doceniają decyzję celebrytki. „Skupiłam się na zaprojektowaniu kolekcji obuwia i odzieży uniseks, ponieważ widziałam tak wielu mężczyzn w ubraniach Ivy Park. Sposób, w jaki przyjęli tę markę, był dla mnie nieoczekiwanym prezentem. Doceniam piękno odzieży neutralnej pod względem płci i łamania zasad w modzie". Oprócz ubrań i dodatków w nowej linii Ivy Park pojawią się także buty i to kilka modeli.

"Moja matka zaszczepiła we mnie ideę, że kreatywność zaczyna się od wiary i skoku w nieznane. (...) Jestem dumna, że mogę to zrobić z adidasem. (...) Jestem bardzo podekscytowana, ​​że zobaczycie kampanię pierwszej kolekcji w ramach tego nowego partnerstwa. Uwzględnia ona mój styl, ale każdy znajdzie tam coś dla siebie. Uwielbiam eksperymentować z modą, mieszać luksusowe rzeczy z tymi z sieciówek, odzież sportową z high fashion, a nawet męską i kobiecą modę" - przyznała Beyoncé w rozmowie z ELLE.

Ivy Park, czyli sportowa marka Beyoncé

Pierwsze informacje o Ivy Park pojawiły się pod koniec 2015 roku. Opiniotwórczy serwis WWD podał wtedy, że Beyoncé razem z Topshop zamierza stworzyć linię typu streetwear nawiązującą do stylistyki sportowej. Właściciel brytyjskiej sieciówki sir Philip Green przyznał, że nie chodzi o "zwykły" projekt firmy z gwiazdą, tylko o "zbudowanie nowego brandu - oddzielnego biznesu z własnym biurem, szefostwem, a nawet budynkiem". Brytyjski Vogue dodał też, że Beyoncé będzie 50% udziałowcem spółki Parkwood Topshop Athletic Ltd. Co więcej, Green wynajął dla niej dwóch projektantów (jeden ma specjalizować się w trendach, drugi będzie odpowiedzialny za stronę technologiczną), a nawet odrębnego dyrektora kreatywnego do tego konceptu.

Pierwsza kolekcja Ivy Park ujrzała światło dzienne wiosną  2016 roku. Czarno-biała kampania zachwyciła wtedy całą branżę mody, a Beyoncé w ciągu kolejnych miesięcy udowodniła, że nie będzie to jednorazowy projekt, a marka z segmentu "activewear" mogąca konkurować z największymi graczami. "Bez względu na umiejętności sportowe, czy sylwetkę, Ivy Park daje kobietom siłę poprzez ubrania sportowe wykonane z najlepszych materiałów o modnej linii". 

Kilka sezonów później, a dokładnie pod koniec 2018 roku, drogi Topshop i Beyoncé rozeszły się. Powodem były oskarżenia dotyczące właściciela marki. Sir Philip Green miał molestować seksualnie, zastraszać i znęcać się na tle rasowym - sprawa trafiła nawet do brytyjskiego Parlamentu. Kilka tygodni później gwiazda odkupiła pozostałe udziały i przez kilka miesięcy szukała partnera do dalszego rozwoju Ivy Park. Ten konkurs wygrał adidas, a premierowa kolekcja Ivy Park trafi do sprzedaży już 18 stycznia 2020 roku.

Beyoncé na trzech okładkach ELLE. Zdjęcia i wywiad

Tylko Beyoncé mogła pojawić się na kilku okładkach tak znanego tytułu. Za wszystkie zdjęcia odpowiedzialna była Melina Matsoukas, z którą wokalistka pracowała przy teledyskach do "Formation", "Pretty Hurts", "Diva", "Suga Mama", czy "Upgrade U". 38-letnia artystka o pochodzeniu grecko-kubańskim ma na swoim koncie takie produkcje jak film "Queen & Slim" z Danielem Kaluuyą, serial "Niepewne", a także klipy dla Lady Gagi ("Just Dance", "Beautiful, Dirty, Rich"), Leony Lewis ("Bleeding Love", "I Will Be"), Jennifer Lopez ("Hold It Don't Drop It", "I'm into You"), Kylie Minogue ("In My Arms", "Wow"), Rihanny ("Rude Boy", "S&M", "We Found Love", "You da One"), Solange ("Losing You"), czy Whitney Houston ("I Look to You", "Million Dollar Bill").

Co ciekawe, wywiad z Beyoncé, który opublikowano w styczniowych numerach ELLE oparto na pytaniach od fanów wysyłanych na Instagramie, Facebooku czy poprzez email.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez ELLE UK (@elleuk) Gru 9, 2019 o 4:54 PST