Anna Lewandowska i 4F: trenerka stworzyła własną kolekcję 

"Właśnie rozpoczynam nowy etap mojej współpracy z 4F jako dyrektor kreatywna kolekcji. Wiem, jak ważnym elementem treningu jest dobrany strój, zarówno pod kątem designu, jak rozwiązań technologicznych. Swoboda ruchów, pewność siebie, komfort… Tymi wszystkimi kryteriami kierowaliśmy się z zespołem 4F w procesie projektowania. Mam nadzieję, że dzięki naszej wspólnej pracy ta wyjątkowa kolekcja stanie się przyjemną motywacją do rozpoczęcia przygody ze sportem dla wielu kobiet, odkryciem wewnętrznej pasji i siły. Moim celem jest dzielić się nimi z innymi kobietami, żeby codziennie stawały się inspiracją i oparciem dla siebie nawzajem!" – opowiada Anna Lewandowska. Głównym motywem kolekcji, którą stworzyła wspólnie z 4F, jest "women empowerment": hołd w stronę współczesnej kobiecości oraz siła, która motywuje, daje nadzieję, napędza do działania oraz jednoczy kolejne pokolenia kobiet. 

Co znajdziemy w kolekcji 4F i Ani Lewandowskiej? Przede wszystkim ubrania zaprojektowane z myślą o wszystkich osobach, które chcą uprawiać aktywność fizyczną - niezależnie od tego czy dopiero zaczynają, czy ćwiczą już na profesjonalnym poziomie. Zaawansowane technologicznie i bardzo stylowe projekty zostały stworzone z myślą o swobodzie ruchów oraz podkreśleniu naturalnej linii kobiecej sylwetki. To między innymi, jak przekonuje marka, "nowoczesne wzorniczo stroje sportowe w wersji glamour" z motywem przewodnim w postaci kontrastujących materiałów matowych i połyskujących z przykuwającymi wzrok metalicznymi odcieniami srebra, złota czy różu. 

Jest też ulubiony zestaw Ambasadorki 4F na trening: stanik oraz legginsy z wysokim stanem z błyszczącym akcentem w postaci gumy, tym jednak dostępny w nowych wersjach kolorystycznych.

Nowości w ofercie marki to też chociażby krótki zabudowany top oraz szorty z brandingiem na gumie, jak też koszulka funkcyjna typu longsleeve.

Inspiracje ideą "women empowerment" widać zarówno we wszystkich projektach (m.in. sportowych topach, biustonoszach i spodenkach), ale też na zdjęciach i kadrach filmu wizerunkowego z udziałem Anny Lewandowskiej, które zachwycają siłą i dynamizmem w połączeniu z niewymuszoną naturalnością. Jak czytamy w informacji prasowej: "Ambasadorka 4F wraz z swoim zespołem udowadnia, że to właśnie odnalezienie pasji w życiu i upór w dążeniu do celu kształtują nasz charakter. Kobiety mają siłę, dzięki której każdego dnia kreują swoje 'ja', rzeczywistość swoją oraz innych"Wymowne jest zresztą samo hasło kampanii "WELCOME TO THE CLUB" - to jednocześnie zachęta i zaproszenie kierowane do kobiet ze wszystkich stron Polski, by podjęły wyzwanie i dołączyły do drużyny, gdzie mogą działać razem i wspierać się wzajemnie. 

"W kolekcji Anny Lewandowskiej została wykorzystana technologia 4F Dry, dzięki której materiał szybko absorbuje wilgoć i odprowadza ją na zewnątrz, zwiększając tym samym uczucie komfortu podczas aktywności fizycznej. Dodatkowo zastosowano płaskie szwy, które ograniczają ryzyko otarć oraz wstawki z siateczki dla lepszej wentylacji" przekonuje 4F. Robi wrażenie? To dodajmy, że modele staników w kolekcji oferują medium support (średnie wsparcie), a kolekcja doskonale odpowiada na potrzebę wygody, ale też podkreślenia kobiecej, wysportowanej sylwetki. "Linia jest przeznaczona dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania".

Pełna kolekcja dostępna w przedsprzedaży w aplikacji 4F już od 08.09.2020, a od 14.09.2020 w sklepach stacjonarnych oraz online na 4f.com.pl.