Widziałyście najnowszą kampanię Puma z Kylie Jenner (zobacz zdjęcia >>)? To nie koniec kobiecych projektów marki na ten rok. W czerwcu 2016 roku pisałyśmy o tym, że sportowy gigant nawiązał współpracę ze słynną szkołą baletu New York City Ballet (dowiedz się więcej >>). Warto było czekać na jej efekty! Marka ujawniła kolejną odsłonę kampanii "Do you", w której zamiast modelek wystąpiły słynne baleriny. Zdjęcia zostały wykonane na deskach teatru Davida H. Kocha w Lincoln Center. Pojawiły się na nich takie gwiazdy tańca klasycznego, jak Mimi Staker czy Olivia Boisson. Jak wypowiada się pierwsza z nich:

"Balet kształtuje charakter zarówno na scenie jak i poza nią. Najważniejsze to znaleźć inspirację w samej sobie oraz zawsze dawać z siebie maksimum, nie akceptować swoich wad. Każda słabość powinna być wyzwaniem."

W kolekcji znajdują się nie tylko, jak można było się spodziewać, elastyczne legginsy i wygodne topy. Hitem są buty inspirowane baletowym stylem, które sprawdzą się na parkiecie oraz do chodzenia na co dzień. Przypominają baletki, gdyż są lekkie, ultra komfortowe, dopasowują się do kształtu stopy. Nawet wyglądem przywodzą na myśl puenty - niektóre z nich zamiast sznurówek mają przewiązaną przez szlufki kokardę.

Nowa kampania marki Puma opowiada o życiu baletnic na scenie oraz za jej kulisami. Sesja pokazuje, jak tancerki przygotowują się do odegrania słynnego "Jeziora Łabędziego". Dla nich taniec to pasja, która wypełnia cały czas. To sprawia, że tancerki nawet w trakcie treningu czują się, jak gwiazdy spektaklu. Sportowy brand chce, żeby każda z nas była bohaterką swojej własnej bajki, w której gra pierwszoplanową rolę. Wszystko jest możliwe, gdy podejmujemy wysiłek z dobrym nastawieniem! My podjęłyśmy wyzwanie. Do you?

Kolekcja będzie dostępna w sklepach Puma od 1 lutego.

Baletowa kolekcja Puma "Do you" wiosna-lato 2017 - ZDJĘCIA >>