„BOLD” to motto tegorocznej edycji Bread & Butter by Zalando. Dlaczego „bold”? To słowo w języku polskim oznacza „brawurę” i najlepiej oddaje klimat tegorocznej edycji berlińskiego festiwalu. Impreza jako jedna z nielicznych otwiera pokazy mody dla publiczności oraz daje szansę poznać marki osobiście. 

Bread & Butter by Zalando 2017

Czym jest Bread & Butter lub w skrócie B&&B? To od wielu lat najważniejsze targi mody w Europie, które dziś są też prawdziwym festiwalem stylu i kultury organizowanym przez Zalando. W zeszłym roku wydarzenie przyciągnęło 20 tysięcy fanów oraz największe gwiazdy pop-kultury: A$AP Rocky'ego czy Gigi Hadid.

Tegoroczna edycja potrwa od 1 do 3 września w berlińskim klubie Arena. Odkryjecie tam najnowsze trendy i odważne rozwiązania w dziedzinie mody, muzyki i gastronomii.

Bilety dostępne są na stronie: www.breadandbutter.com/tickets w cenie 20 EURO za dzień. Jeśli nie uda Wam się dotrzeć do Berlina, livestream z imprezy dostępny będzie tutaj: breadandbutter.com

Adwoa Aboah i Vivienne Westwood na Bread&Butter by Zalando 2017

Bread & Butter by Zalando 2017 - gwiazdy

Jeśli szukacie wydarzeń, podczas których możecie wpaść na największe osobistości ze świata mody, muzyki i szeroko rozumianej popkultury, to B&&B spełni Wasze oczekiwania. To właśnie w Berlinie będziecie mieć szansę zobaczyć na własne oczy damę Vivienne Westwood czy modelkę i aktywistkę - Adwoa Aboah. Panel dyskusyjny to nowy format festiwalu B&&B, na którym posłuchać będzie można nieszablonowych opinii najciekawszych postaci z branży. Warto wspomnieć, że sławna modelka zaprosiła w tym roku do dyskusji członkinie feministycznego kolektywu Gurls Talk po to, by otwarcie rozmawiać o prawach kobiet. Z kolei ikona mody, Dama Vivienne Westwood podzieli się swoimi przemyśleniami na temat roli literatury i sztuki. To właśnie tam pokaże również swoje legendarne prace. I tak moda stanie się w Berlinie kontekstem dla naprawdę ważnych spraw.

Bread & Butter by Zalando 2017 - marki

Bread & Butter by Zalando to przede wszystkim moda i wszystkie jej kolory. Podczas tegorocznej edycji zobaczyć będzie można pokaz haute couture Viktor&Rolf oraz pokazy adidas, Hugo, G-Star RAW, The Kooples, Topshop, Topman i Zalando. Ponad 40 innowacyjnych firm słynących z nieszablonowych rozwiązań pokaże swoje  prezentacje oraz mikrokolekcje stworzone specjalnie z tej okazji. Zostaną wyeksponowane w trzech strefach: Fashion, Urban oraz Active. Kochamy warsztaty, a B&&B oferuje ich cały wachlarz na wiele tematów: od personalizacji artykułów, aż po rozszerzoną rzeczywistość. Na B&&B 2017 zobaczycie nowe kolekcje marek: Topshop, Wrangler, Alpha Industries, adidas, Lee, Levi’s, Love Stories, Superga, Eastpak, Fila i wielu innych. Poznanie nowości oraz nadchodzących trendów na modowym rynku nigdy nie było tak proste. To w Berlinie po raz pierwszy tendencje, które w sklepach zobaczymy dopiero za kilka sezonów, będą na wyciągnięcie ręki. Do oglądania i dotykania. Szukajcie nowych tkanin, róbcie zdjęcia najbardziej spektakularnych stoisk, i miejcie oczy dookoła głowy, bo to nie na tygodniach mody, a na B&&B można spotkać prawdziwych trendsetterów. Są wśród nich nie tylko blogerzy, ale i projektanci, architekci, dizajnerzy i graficy, którzy wymyślają modę a nie tylko ją powielają.

Bold Minds Speak 

Tegoroczną edycję Bread&Butter poprzedza seria filmów produkcji Zalando pod tytułem „Bold Minds Speak”. Cykl obejmuje 45-sekundowe odcinki z udziałem inspirujących postaci z branży kreatywnej, takich jak Dama Vivienne Westwood, Jefferson Hack (zobacz film>>) czy Adwoa Aboah. Co sądzą na temat brawury, czyli motywu przewodniego tegorocznej edycji Bread & Butter? Jefferson Hack podsumowuje: „Brawura w złym wydaniu to kicz, ale ta z wyczuciem ma szansę przejść do historii”. Dama Vivienne Westwood odwołuje się do swoich osobistych doświadczeń: „Sobą staniesz się, jeśli będziesz podążać za swoją niepohamowaną ciekawością”. Adwoa Aboah zapewnia: „Nie istnieją tematy, których bym się bała. Nie ma tematów zbyt brawurowych dla Gurls Talk”