Polska marka MISBHV zadebiutowała na nowojorskim tygodniu mody. Prezentacja kolekcji "Object of Desire" odbyła się w Milk Studio. Ubrania klimatem przypominały wczesne lata '00 i styl ówczesnych gwiazd muzyki pop i R&B. Na scenie pojawiły się zatem inspiracje stylem Aaliyah i Gwen Stefani. Wśród modelek, które zaprezentowały na sobie projekty MISBHV znalazła się Sita Abellan - modelka, didżejka i aktorka; wystąpiła m.in. w teledysku Rihanny "Bitch Better have My Money". Pokaz kolekcji MISBHV nie przeszedł bez echa, Vogue wyróżnił markę wśród debiutantów w kategorii streetwear.

Ubrania z metką MISBHV sprzedają się w ekspresowym tempie nie tylko w Polsce. Krakowski brand opanował już rynki globalne - kolekcje można kupić w prestiżowych butikach w Tokio, Szanghaju, Paryżu, Antwerpii czy Mediolanie. Projekty Natalii Maczek i Tomka Wirskiego pokochały też międzynarodowe gwiazdy, m.in. Jourdan Dunn, Cara Delevingne, Rita Ora, Kylie Jenner. Najgorętszym uczuciem polską markę darzy jednak Rihanna. Wokalistka zakończyła europejską trasę koncertową ANTI w ich winylowym płaszczu.