Jimmy Choo w popkulturze zapisał się jako ulubiony szewc Carrie Bradshaw (zaraz po Manolo Blahniku). Liczba szpilek od Jimmy'ego Choo została w serialu Seks w wielkim mieście wyceniona  na sumę mieszkania w samym centrum Nowego Jorku. W ofercie tej marki znajdują się również torebki i perfumy. Dziś świat obiegła informacja, że nowym właścicielem legendarnego brandu został Michael Kors. Jego firma Michael Kors Holdings Ltd. kupiła udziały za sumę... 4,5 milarda złotych. Być może jest to odpowiedź na kryzys wizerunkowy, który spowodował masowe zamknięcie sklepów Michael Kors na całym świecie. 

Co się zmieni? 

Entuzjaści mody zastanawiają się, jakie zmiany zajdą po przejęciu firmy. W odpowiedzi Michael Kors Holdings Ltd. wydało specjalne oświadczenie, zapowiadające, że w obrębie firmy nie zajdą żadne zmiany personalne. Michael Kors podkreślił, że ceni elegancję i trendy w stylu Jimmy Choo:

"Czekamy na powitanie Jimmy Choo w naszej luksusowej grupie. Jednocześnie, od razu zapowiadamy, że Jimmy Choo będzie działał pod dotychczasowym kierownictwem". 

Marka Jimmy Choo założona została w 1996 roku przez malezyjskiego projektanta Jimmy'ego Choo i redaktorkę Vogue'a Tamarę Mellon. W 2011 roku została kupiona przez spółkę projektantów Reissmann - JAB Holdings za 525 milionów funtów. Od tamtego czasu akcje marki wzrosły niemal dwukrotnie.