Lidl to niemiecka sieć supermarketów, w której poza żywnością można kupić kosmetyki, artykuły kuchenne oraz ogrodnicze, czy ubrania. Do tej pory marka nawiązywała współpracę ze znanymi firmami odzieżowymi, by sprzedawać ich produkty po okazyjnej cenie. Tak było w przypadku butów Nike lub Crocs. Jednak tym razem sieciówka poszła o krok dalej i wprowadza na rynek kobiecą kolekcję zaprojektowaną przez Heidi Klum! Supermodelka, z pochodzenia Niemka, zaprezentuje efekt swojej pracy na Nowojorskim Tygodniu Mody. Tak, to tam już 7 września ujrzymy projekty "Heidi & The City", które następnie trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl. 

„Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów! Bardzo się cieszymy, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach „Lidl Fashion Week” – komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Do sieci właśnie trafiło wideo z Heidi Klum, które opublikowała brytyjska edycja magazynu "Grazia". Pokazane są na nim kulisy kręcenia spotu reklamowego dla Lidla. Wiemy już, że za choreografię odpowiada Mia Michels, a zdjęcia zrobił słynny fotograf Rankin

Współpraca z Heidi Klum otwiera nową, modową kampanię Lidla, której elementem jest „Lidl Fashion Week”. To długoterminowy cykl ofert modowych dostępnych we wszystkich sklepach sieciówki. Tydzień mody według Lidla będzie odbywać się kilka razy w roku. Podczas tego wydarzenia w placówkach marki będą się pojawiać najnowsze modowe kolekcje. W ten sposób dyskont idzie w ślady Biedronki i H&M. Z kim w przyszłości nawiąże współpracę?

Kampania promująca kolekcję Heidi rozpoczęła się w sierpniu w 28 krajach. Jej hasło to #LETSWOW, bo, jak twierdzi modelka, zależy jej na kreowaniu mody, która robi wrażenie. W niej każda kobieta ma dobrze wyglądać i dowolnie łączyć proponowane zestawy. Czego spodziewać się po "Heidi & The City"? Blazerów w panterkę, klasycznych jeansów, bomberek, i topów w stylu "basic". Nietrudno się domyślić, że te projekty będą w bardzo przystępnej cenie. Zapłacimy za nie od 25 do 200 zł. Kolekcja pojawi się w ponad 600 sklepach w Polsce. Kupiłybyście ubranie Heidi Klum zaprojektowane dla Lidla?

Kolekcja Heidi Klum dla Lidla - ZDJĘCIA >>