Marka, której założycielami jest trójka Polaków, w ciągu ostatnich 12 miesięcy już dwukrotnie pojawiła się na łamach brytyjskiego Vogue’a, GQ, Huffington Post czy też prestiżowym 7th Man Magazine, a swoją najnowszą kolekcję zaprezentowali na Londyńskim męskim Fashion Week’u w czerwcu tego roku.  

Magdalena Dudarska oraz Frederick Szydlowski, bo to o ich przedsięwzięciu mowa, podjęli się zadania wydawałoby się abstrakcyjnego – stworzenia ekskluzywnej marki modowej oraz lifestyle’owej na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest Londyn, mając zaledwie 22 lata. Na etapie kreowania koncepcji ich brandu oraz oprawy graficznej, dołączył do nich Jędrzej Guzik - artysta i grafik komputerowy, znany ze współpracy z wytwórnią NextPop (m.in. Fismoll, Bokka) oraz Warner Bros. Music. Co ciekawe wszyscy znają się z czasów szkolnych, gdy cała trójka mieszkała jeszcze w  Poznaniu. 

Nowa kolekcja #TheKrag składała się z 4 topów, spodni, jedwabnych szalików oraz 4 modeli koszul, które są czymś więcej niż standardowe koszule, bowiem bardziej przypominają marynarki. Podkreśla to również Magda - "Skórzany kołnierz, najwyższej jakości materiały - mieszanki wełny oraz jedwabiu, charakterystyczne dwa metalowe guziki na klatce piersiowej oraz sam krój sprawiają ze nasz produkt nie jest koszulą a innowacyjną częścią garderoby." Projekty marki już noszą takie osobowości showbiznesu jak David Gandy, Gerard Butler, Jay-Z, Anthony Martial, Hugo Taylor, Gwilym Pugh czy Matt Pokora.