Elle 11/2015

Sztyblety, szpilki czy sneakersy? Bluzka koszulowa czy biały T-shirt? Garnitur czy marynarka? Poranne dylematy każdej z nas. Ten numer ELLE poświęcamy modzie do pracy. Zabieramy was w świat biurowej elegancji. Roz­strzy­gamy spory, pokazujemy, czym się inspirować, podpowiadamy rozwiązania. A w tekście „Przebić szklany sufit” analizujemy punkt po punkcie, jak zrobić karierę w korporacji. Zastanawiamy się, jakie cechy trzeba mieć, by nie dać się zakrzyczeć i przegłosować. Koniecznie przeczytajcie ten tekst, bo wiele o nas – kobietach – mówi. Jesteśmy tak samo kompetentne jak mężczyźni, świadome swoich atutów, ale nie ma w nas odwagi ani siły przebicia. Jedna z bohaterek tekstu pracowała w amerykańskiej firmie. Była świetna, wykwalifikowana i pracowita. Miała poczucie, że należy jej się podwyżka, ale nie śmiała się o nią upomnieć. Kiedy w końcu się odważyła, szef z uśmiechem oświadczył: „If you don’t ask, you don’t get”. Podwyżkę dostała natychmiast. Żądaj, proś, oczekuj. Milczenie nie jest sojusznikiem w karierze.

A gdy jesteśmy już przy słowie „odwaga”, to chcemy Wam o czymś powiedzieć. ELLE ma odwagę wydać na polskim rynku nowy magazyn. To ELLE Man, pismo skierowane do mężczyzn, którzy interesują się modą. Tych, którzy chcą wiedzieć, gdzie uszyć dobry garnitur, jaki jest najmodniejszy krój jesiennego płaszcza i w jaki sprzęt narciarski zainwestować. ELLE Man to dla nas wielka przygoda. Wierzymy, że przypadnie do gustu Waszym partnerom. Obiecujemy, że nasz magazyn będzie szczery, zabawny i wiarygodny. Pełen ciekawych wywiadów i reportaży. Bezpretensjonalny. Wierzę, że pokochacie ELLE Mana. My go już kochamy miłością wielką i szaloną.
Do zobaczenia 21 października!

Monika Stukonis

Redaktor Naczelna