Szaleństwo Zakupów 2019

Akcja rozpoczęła się 4 października tak zwanym "afterworkiem", podczas którego w specjalnej strefie czekały na Was garderoby magazynów – m.in. ELLE i ELLE Man oraz nasi styliści, którzy chętnie udzielali modowych porad. W sobotę rozdawaliśmy prezenty za zakupy zrobione w czasie akcji rabatowej. Podczas paneli dyskusyjnych rozmawialiśmy z inspirującymi kobietami m.in. Natalią Klimas-Bober, Mają Sablewską, Martą Wojtal i Martą Zawiślańską, które opowiadały m.in. o odnoszeniu sukcesów, body positive, o sile kobiet i o tym, jaki mają stosunek do tzw. czerwonego dywanu, czyli publicznemu poddawaniu się komentarzom i osądom. Spotkania poprowadził Olivier Janiak, redaktor naczelny ELLE Man. Sobotnie Szaleństwo Zakupów zakończył pokaz mody przygotowany przez Magdę Jagnicką. Stylistka przygotowała stylizacje korzystając z ubrań i dodatków z butików marek zaangażowanych w akcję i świetnie odwzorowała najnowsze trendy na sezon jesień-zima 2019/2020.

Podczas Szaleństwa Zakupów odbyły się także warsztaty z samodzielnego tworzenia kawowych peelingów w duchu zero waste. Duet trenerów: Natalia Borucka (Organique) oraz Karol Przesmycki (Etno Cafe) podpowiadali jak połączyć świat kawy i kosmetyków - od zaparzenia kawy wybraną metodą po zrobienie peelingu kawowego.

Wtorkowe warsztaty kulinarne poprowadzone przez Katarzynę Błażejewską-Stuhr dotyczyły m.in. tematu jedzenia w kontekście poprawienia nastroju i samopoczucia. Proste przepisy połączone z lekkostrawną wiedzą z zakresu medycyny i psychologii pomogły uczestnikom zmienić podejście do jedzenia oraz odnaleźć szczęście w kuchni i poza nią.

Szaleństwo Zakupów 2019: panele dyskusyjne o body positive i sile kobiet>>

W środę dużym zainteresowaniem cieszyła się wspólna nauka poświęcona temu jak utrzymać spójność profilu na Instagramie i tworzyć interesujący content. W trakcie panelu z fotografii instagramowej redaktorka ELLE.pl Aleksandra Zawadzka opowiedziała o obróbce zdjęć, przydatnych aplikacjach i hasztagach, a także poprowadziła warsztat praktyczny - wybór dodatków i tworzenie własnych kompozycji flat lay z magazynem ELLE.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez ELLE Poland (@ellepolska) Paź 5, 2019 o 9:43 PDT