Najważniejszym trendem nadchodzącego sezonu, który - głównie dzięki social mediom - zaliczył falstart i rośnie w siłę już teraz, jest wszechobecny róż lub, mówiąc inaczej, barbiecore. Na TikToku to hasło ma już kilkanaście milionów wyświetleń, a kryją się pod nim gotowe stylizacje, poradniki shoppingowe i tutoriale makijażowe z pink lips na czele. Równolegle zainteresowanie wokół tego konkretnego koloru podkręca zbliżająca się premiera filmu "Barbie" z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem, która budzi emocje z każdym kolejnym przeciekiem z planu. Do tego wybiegi wypełnione od stóp do głów różem, który koloruje każdy możliwy element garderoby. Pionier? Pierpaolo Piccioli i jego niesamowita kolekcja dla Valentino. 

Stylizacje Jennifer Lopez z Paryża podbijają internet. Oto 7 olśniewających looków gwiazdy, które z łatwością skopiujecie 1:1>>

To show słynnego domu mody z projektami jesień-zima 2022/2023 zawładnęło całą branżą na najbliższe miesiące. W odniesieniu do niego nie mówi się jednak tyle o samych elementach garderoby, co kolorze: specjalnie powstałym na tę okazję odcieniu różu "PP Pink Valentino". 

"Chciałem użyć jednego koloru, aby podkreślić modę jako krój, design, sylwetkę, kształty, objętości, tekstury (...) Pomyślałem o Lucio Fontanie i jego sposobie wycinania swoich obrazów, aby znaleźć nową przestrzeń. Chciałem chwili zastanowienia… czułem, że muszę używać mniej. Artyści monochromatyczni używali jednego koloru, aby uwidocznić inne rzeczy" opowiadał w wywiadach projektant. W istocie: na wybiegu Valentino jesień-zima 2022/2023 zobaczyliśmy modelki głównie w różu (z chwilowym odstępstwem na czerń), który barwił wszystko - od długich sukien i tych mini, przez bieliźniane mikrotopy i garnitury, po trencze wiązane paskiem w talii i peleryny. Pierpaolo Piccioli dzięki ujednoliceniu kolorystycznemu mógł się skupić na kształtach, detalach, fakturach, haftach, a wybrana przez niego barwa stała się  punktem zapalnym trendu barbiecore.

Teraz w internecie pojawiła się zapowiedź kampanii tej kolekcji, której twarzą zostali Zendaya oraz Lewis Hamilton. Instagram rozgrzał się do czerwoności, a może właściwie soczystego różu, bo właśnie ten kolor jest motywem przewodnim nie tylko kolekcji, ale i całej sesji, która nawiązuje subtelnie do tego, co widzieliśmy już na wybiegu. Sesję zdjęciową wystylizował Law Roach, który też pochwalił się w social mediach pracą na planie. Aktorkę ujrzeliśmy w kilku lookach: minisukience w klimacie lat 60. z dobranymi do niej operowymi rękawiczkami, rajstopami w kolorze i platformami, uniseksowym garniturze oraz zmysłowym kombinezonie na ramiączkach. Hamilton z kolei zachwyca w eleganckich spodniach i wełnianym płaszczu, a także w pelerynie.

Jennifer Lopez pozuje nago w nowej kampanii kosmetycznej. Jej ciało wygląda obłędnie! Premiera reklamy zbiegła się z 53. urodzinami gwiazdy>>

Jeśli róż to i Wasz ulubiony kolor w tym momencie - obowiązkowo zajrzyjcie do naszej galerii, gdzie czeka na Was jeszcze więcej zdjęć z tej wspaniałej kampanii Valentino jesień-zima 2022/2023.

Jennifer Lopez i odważna sukienka Versace w tropikalne wzory. Jak to się stało, że w 2000 roku zrewolucjonizowała Google? [One dress show]>>