Karolina Ościk Alama, Aleksandra Grzymska i Agnieszka Jelonek to dziewczyny, których chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Charyzmatyczne influencerki wzięły udział w tajemniczej sesji autorstwa Adriana Obręczarka, inspirowanej kampanią marki COCCINELLE „Into The Woods”. 

W zaczarowanym lesie - COCCINELLE na sezon jesień-zima 2022 

W zaczarowanym lesie - COCCINELLE na sezon jesień-zima 2022 / Mat. prasowe

Równoprawnymi bohaterkami wspomnianej sesji stały się nowe torebki COCCINELLE, z którymi pozowały dziewczyny. Jak przystało na kolekcję inspirowaną przyrodą, wszystko jest tutaj naturalne - od materiałów po kolory.

MAGIE, czyli torebka w kształcie siodła, to propozycja dla kobiet, które lubią bawić się modą, uwielbiają się wyróżniać i nie boją się oryginalnych fasonów. OPHELIE przyciąga wzrok za sprawą naturalnej skóry nappa z efektem kory, natomiast model z żakardowej tkaniny (FOREST) został pokryty fantazyjnym wzorem.

W kolekcji nie brakuje też oczywiście klasycznych i ponadczasowych propozycji, takich jak torebka BEAT, która dzięki charakterystycznej kieszeni i złotemu zapięciu jest w stanie nadać charakter całej stylizacji. 

W zaczarowanym lesie - COCCINELLE na sezon jesień-zima 2022

Oprócz nieoczywistych fasonów, torebki wyróżniają stonowane kolory ziemi i przemyślane detale, np. w postaci delikatnych wybrzuszeń (model NICO OSTRICH). Patchworkowe elementy połączone z wysokiej jakości materiałami zapewniają wyrafinowany, a jednocześnie subtelny efekt, natomiast pikowane kopertówki ze złotym łańcuszkiem czy model z okrągłymi uchwytami dodają tej leśnej kolekcji miejskiego szyku. 

W zaczarowanym lesie - COCCINELLE na sezon jesień-zima 2022 / Mat. prasowe

Zdaje się, że marka COCCINELLE wyznaje zasadę „diabeł tkwi w szczegółach”, ponieważ w każdym, nawet najmniejszym, elemencie kolekcji - w każdym ściegu i detalu - dostrzec można mistrzowskie rzemiosło i niesamowitą precyzję. Nie ma tu miejsca na niedociągnięcia. 

Wszystkie nowe modele torebek są dostępne na stronie marki.