Łukasz Jemioł - nowa kolekcja

Elegancja, romantyzm, odrobina drapieżności i flirt z latami 70. - te określenia najlepiej oddają ducha nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20. Projektant tym razem po inspiracje sięga do początków lat 70. - stylu vintage i popularności kultury hippie. To dlatego na projektach znajdziemy zwierzęce wzory (lamparcie cętki znalazły swoje miejsce na płaszczach i wiązanych koszulach), przeskalowane sylwetki, takie jak wielkie kurtki i płaszcze, spodnie z szerokimi nogawkami, marynarki w malarskie kwiaty, białe dżinsy i miękkie swetry w naturalnych kolorach. Paleta kolorów tej kolekcji czerpie z natury - wśród dominujących barw wyróżnić można wyróżnić burgundy, granaty, biele, czernie, ciepłe brązy, khaki, beże czy karmelowe odcienie. 

Trzeba zwrócić uwagę również na tkaniny użyte w kolekcji - Łukasz Jemioł wykorzystywał jedynie szlachetne materiały, takie jak kaszmir, jedwab, welur, żakard, cupro czy wełna. 

Kolekcji towarzyszy kampania, która klimatem przypomina nam fotografie sprzed lat, znalezione w młodzieńczych albumach rodziców. Jej bohaterką została Kasia Struss, która w surowym studyjnym klimacie prezentuje elementy nowej kolekcji projektanta. Zdjęcia są czarno-białe lub tylko delikatnie nasycone kolorem i utrzymane w minimalistycznym stylu. I to wystarczy - kolekcja jest na tyle wyrazista, że nie potrzeba jej nic więcej niż chłodne szare tło i delikatna uroda modelki. Nowa sesja kampanijna to dzieło Marcina Kempskiego, któremu asystował Olek Balcerek. 

A co z zadziornym tytułem? Łukasz Jemioł chce się w ten sposób ukłonić w stronę wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. Zachęca je, by porzuciły pojęcie liczb i skupiły się na tym, kim są i jak się czują. Jeśli Wam również podoba się ta idea - nie jesteście same. My kupujemy ją w całości. Szczególnie, że kolekcja "Age is just a number" to rzeczywiście propozycje, które będą pasować kobietom w każdym wieku.