Klip do dość banalnej, ale chwytliwej piosenki "Yummy" ma zresztą wszystko, żeby natychmiast stać się tiktokowym "trendem". Przypomnijmy - aplikacja Tik Tok polega na nagrywaniu i publikacji krótkich wideo z tańcem i głosem najczęściej podkładanym pod trendujące na platformie hity. Tak więc Justin w klipie otoczył się gadżetami, jedzeniem i rekwizytami prowokującymi określone gesty, które łatwo powtórzyć w swoich nagraniach. Piosenka ma też rytm sprzyjający tak lubianym na Tik Toku kreatywnym cięciom montażowym. Efekt? Młodzież szaleje i zwielokrotnia miliony emisji tzw. challenge'u #yummy i przy okazji mnoży dolary w kieszeni Biebera.
Na You Tubie jest jeszcze ciekawiej. Grupy taneczne z całego świata podejmują wyzwanie i wymyślają taneczne bitwy i własne układy choreograficzne do "Yummy". Jednym z popularniejszych wideo w tej kategorii (i przy okazji hitem karty "Na czasie") jest taniec grupy Sorry Girls z Los Angeles pod dowodzeniem Parris Goebel, nowozelandzkiej choreografki, wielokrotnej mistrzyni świata w hip-hope dance. Parris to tancerka najwyższej klasy, zwyciężczyni australijskiego Idola, autorka układów tanecznych w teledyskach największych gwiazd muzyki i filmach (wersjach "Step Up" i "Born to dance). Goebel współpracowała z artystami takimi jak Ciara, Little Mix, Rihanna, Janet Jackson, Jennifer Lopez, Nicki Minaj i Black Pink a w 2016 wyprodukowała swój pierwszy teledysk do utworu „Friday”, który następnie ukazał się na EPce Vicious.
Z Justinem Bieberem miała już styczność na kilka lat przed "Yummy" - jednym z jej większych sukcesów była praca nad choreografią wideo do piosenki „Sorry”, do której klip jest ósmym najczęściej oglądanym filmem na YouTube (ponad 3 miliardy wyświetleń). I trzeba przyznać, że to głównie Parris Bieber zawdzięcza nagrodę dla „najlepszego wideo roku” na American Music Awards.
W wykonaniu Justina Biebera "Yummy" jest dla nas ciężkostrawne tak samo, jak słodycze i dziwactwa, które Bieber pochłania w swoim klipie. Ale…
…ale w wykonaniu Parris Goebel i grupy Sorry Girls to już majstersztyk. Klip ma choreografię w nurcie girlpower i empowerment. Kilkadziesiąt doskonałych tancerek o różnych sylwetkach i typach urody pracuje tu ciałem jak jedna cudowna machina i włącza do gry jeszcze jeden hasztag - #bodypositive. Kadry z klipu przypominają kampanie reklamowe marek sportowych i odzieżowych klasyfikowanych jako ciałopozytywne. Pierwszy klip obejrzał się w milionach emisji, więc trzy dni później w odpowiedzi na ten sukces Parris zarządziła nagranie kolejnej wersji. Obie można zobaczyć oczywiście na oficjalnym kanale choreografki na You Tube subskrybowanym przez 325 tysięcy fanów.
"Yummy" dance Justina Biebera w choreografii Parris Goebel / "Sorry Girls" - vol. 1
"Yummy" dance Justina Biebera w choreografii Parris Goebel / "Sorry Girls" - vol. 2