Marka do współpracy przy realizacji kampanii promującej nową, wiosenną kolekcję zaprosiła czwórkę osób, które swoim młodzieńczym stylem życia w zupełnie naturalny sposób oddały ducha kolekcji i całej marki.

Ciepłe bluzy, oversize’owe t-shirty czy dopasowane legginsy są zarówno modne, jak i zwyczajnie wygodne, niezależnie od pory dnia czy aktualnych zajęć. Najważniejsze jest, by po prostu swobodnie korzystać z uroków miasta, pić kawę na świeżym powietrzu czy celebrować spotkania. 

Ola, Zuza, Kuba i Michał podczas kilku dni spędzonych w Barcelonie mieli okazję nosić ubrania od Outhorn w różnych sytuacjach i porach dnia — od leniwych, chłodnych poranków, gdy warto mieć na sobie grubszą bluzę, przez intensywne, ogrzewane hiszpańskim słońcem popołudnia — kiedy dobrze sprawdzą się uniwersalne, stonowane kolory ziemi

Materiały stworzone podczas sesji pokazują jej bohaterów zupełnie naturalnie, bez wyuczonych ruchów czy zachowań. Dzięki temu zdjęcia i video podkreślają piękno, radość i młodzieńcze zaangażowanie.

Inspiracją dla twórców kolekcji była natura i jej różnorodne, zmieniające się barwy, które możemy obserwować od wczesnej wiosny do prawdziwie letnich dni — od rodzącej się po zimie wiosny, akcentowanej zielenią na tle szarości, bieli czy beży, po mocne pomarańcze przybliżające nas do wakacji.

Nowa kolekcja Outhorn przywraca energię, witalność, zachęca do odkrycia w sobie spokoju, ale także czułości — dla innych i samych siebie.