Nowa kampania Mango jesień/zima 2019: bohema artystyczna i szkocka zima

Spacer polaną w pierwsze chłodniejsze dni, wspinanie się na drzewa jak za dawnych czasów czy po prostu przewracanie kolejnych stron książki na kanapie. Intymny charakter wspólnie spędzonych chwil może mieć różne oblicza, jak udowadnia nowa, przepiękna kampania Mango. Anna Ewers, Rebeka Leigh Longendyke, Kaya Wilkins, Mathias Lauridsen i Hugo Sauzay zostali w niej sfotografowani przez słynnego brytyjskiego fotografia mody, Glena Luchforda. Artysta zabrał swoich modeli na wycieczkę do Szkocji, gdzie szukali oni najbardziej niesamowitych zimowych krajobrazów. To właśnie one stanowiły tło dla całej opowieści dla "Shared Moments"

Kolekcja jest jednocześnie kontynuacją koncepcji "togetherness" w komunikacji marki, która podkreśla ducha wspólnoty oraz celebruje naturalność wspólnych chwil (w nadchodzących tygodniach idea będzie wsparta też w social mediach Mango).

Ten motyw świetnie współgra z klimatem kolekcji, która została uszyta z ekologicznych materiałów pochodzących z recyklingu i inspirowana jest stylem bohemy. 

Wyprzedaż Mango: wszystko po 30 zł! >>

Mango na jesień to retro kroje i mocne akcesoria

Taka podróż w czasie do początków lat 70. i artystyczny sznyt pozwalają na prawdziwe eksperymenty modowe - dlatego właśnie w palecie kolorystycznej przeważają gamy brązów, barwy ziemi i neutralności, które wzbogacono kratką oraz indyjskimi kwiatami. Rozmalowano je i zaaplikowano na zwiewnych sukienkach o retro kroju, romantycznych bluzkach, plisowanych spódnicach, płaszczach oversize, dzianinach i barrel pants. To jednak nie są wszystkie najmocniejsze punkty kolekcji - w "Shared Moments" warto też zwrócić uwagę na akcesoria, które będą grać główne skrzypce w tym sezonie. Są to kozaki z wysoką cholewką, kowbojki (nasz faworyt to te w malowane kwiaty), torebki typu bandolera i paski w stylu lat 70., ozdobione rzeźbiarskimi klamrami. Dla porównania męska część kolekcji - której elementy też warto przemycić do własnych stylizacji - to między innymi płaszcze w kratę, wygodne parki, dżinsowe koszule i wracające do mody sztruksowe spodnie w odważnych kolorach, na przykład bieli.

W Mango na jesień/zima 2019 śmiało szukajcie ekologicznych lub poddanych recyklingowi tkanin, chociażby dziewiczej wełny produkowanej w zrównoważonych przedsiębiorstwach, TenceluTM, żorżety z recyklingu, zrównoważonego ekologicznie LyocelluTM i bawełny organicznej. Czy może być lepiej? Może - za ścieżkę dźwiękową do kampanijnego wideo odpowiada szkocki wokalista i gitarzysta Donovan. Jego hit "Hurdy Gurdy Man" będziemy nucić przez cały sezon razem z przyjaciółmi, najpewniej w sytuacjach niczym z nowej kampanii Mango.

Nowości Mango 2019: kampania i kolekcja. Galeria>>