Viola Śpiechowicz swoją współpracę z Almi Décor (siecią luksusowych sklepów wnętrzarskich) zaczęła trzy lata temu. W pierwszej linii klientki znalazły ekskluzywny homewear - miękkie szlafroki, etniczne sukienki w kolorach ziemi i delikatne kombinezony. Ubrania okazały się na tyle eleganckie, że w odpowiedniej stylizacji były w stanie imitować wieczorowe, z czego chętnie korzystały zaprzyjaźnione z projektantką gwiazdy. 

AlmiDécor ma w ofercie meble, piękne przedmioty, zapachy i światło, tworzące niepowtarzalny klimat miejsc, w których przebywają ludzie. To oni są najważniejszym elementem każdej przestrzeni - w swoim domu powinni się czuć równie dobrze jak w swoim ubraniu - mówiła wtedy Viola.

Od pierwszej kolekcji dla Almi Décor minęły trzy lata. Dziś, zachowując to credo, projektantka idzie jednak z duchem czasu. W nowej linii powłóczyste sukienki-szlafroki i turbany zastąpiła szykownymi dresami i sukienkami o sportowym kroju, do których swobodnie można nosić nawet Conversy. Viola wie, co robi - wierne klientki na pewno znajdą w tej kolekcji coś dla siebie, a ich córki wpadną w zachwyt na widok popielato-szarego streetwearu tak popularnego dzięki Nenukko i risk. made in warsaw. Dodatkowy plus -  różne elementy ubrania można łatwo skompletować, co nie jest bez znaczenia dla aktywnych kobiet, którym dedykowana jest ta kolekcja. 

Kolekcja EasyWear od Violi Śpiechowicz dostępna jest w internetowym sklepie projektantki  www.vsstore.eu.

W galerii obejrzycie zdjęcia zza kulis pokazu kolekcji

Viola Śpiechowicz Easy Wear na Warsaw Fashion Weekend >>