Ostatnio pisałyśmy o nietypowej kolekcji świątecznych bombek. Urban Outfitters stworzyło ozdoby na choinkę w kształcie jedzenia. Oczywiście były to ulubione przysmaki Millenialsów - awokado, mleko migdałowe i bekon (zobaczcie>>>). Amerykańska marka oprócz odzieży w streetwearowym klimacie, rzeczy do wyposażenia wnętrz, bielizny, czy produktów beauty słynie właśnie z ciekawej selekcji gadżetów. Są to mniej lub bardziej praktyczne rzeczy, które jednak świetnie sprawdzają się w roli prezentów. Projektanci i kupcy Urban Outfitters wymyślając kolejne akcesoria z pewnością kierują się także ich "instagramowym potencjałem". Większość produktów w ich zakładce "gifts" powstało jako odpowiedź na dany trend wylansowany w mediach społecznościowych. I tak, kiedy wszyscy wstawiali zdjęcia z #awokadotoast, czyli najbardziej lajkowanym śniadaniem, Urban Outfitters wypuściło na rynek ogrzewacze do rąk, poduszki, butelki na wodę, pokrowce na telefon, dywany, kieliszki do jajek w kształcie właśnie tego owocu. W sprzedaży pojawiła się nawet książka "The Avocado Cookbook" i świąteczne kartki z napisem "Avo Merry Christmas"

Na pewno widzieliście na instagramie zdjęcia oznaczone #bath. Dziewczyny właśnie tym hashtagiem (znajdziecie pod nim ponad 7 milionów postów) oznaczają zdjęcia piany w wannie, książek, które czytają podczas kąpieli, itp. Urban Outfitters w odpowiedzi na ten mikrotrend do swojej oferty dołączyło nietypowy gadżet do kąpieli. Chodzi o plastikowy uchwyt na kieliszek wina w (bardzo instagramowym odcieniu) pastelowej mięty. Można go z łatwością przykleić na łazienkowe kafelki i zawiesić na nim kieliszek z alkoholem. Kosztuje $18.00, czyli około 70 zł. Marka UO z pewnością chciało w ten sposób umilić swoim klientom wieczorny relaks i liczy na wiele fotografii z ich produktem w roli głównej.