Unexpected Shopping - nowa kampania wizerunkowa Galerii Mokotów wiąże się z tym, co lubimy najbardziej - efektem zaskoczenia, niespodziankami na każdym kroku, odkrywaniem nieznanych zakupowych zakątków naszych ulubionych centrów handlowych. Do akcji zaproszono 24 galerie z całej Europy, które promują swoją ofertę i unikalną atmosferę zakupów pięknymi 97 zdjęciami z kampanii zrealizowanej w Paryżu (część z nich możecie obejrzeć w naszej galerii). 

 

Z tej okazji przyglądamy się ścieżkom zakupowym możliwym do zrealizowania w Galerii Mokotów. 3 piętra centrum handlowego to okazja do wyjątkowych zakupów - czasem sprawnych i szybkich, innym razem koneserskich i luksusowych - w duchu "slow". Dodatkowo w shoppingowym szale jest się gdzie zatrzymać, gdzie zjeść, gdzie zapłacić rachunek za media, poprawić makijaż, wymienić walutę tuż przed podróżą.

Sprawdźcie nasze trasy i weźcie udział w konkursie ELLE i Galerii Mokotów #UnexpectedShopping, w którym do wygrania mamy pulę 5000 złotych na zakupy i dzień ze stylistką ELLE!

Trasa I - POZIOM "0" - STYLOWY SPRINT

Galeria Mokotów, Unexpected Shopping, poziom 0

Galeria Mokotów to centrum handlowe pierwszego wyboru, jeśli musimy załatwić absolutnie wszystko i absolutnie szybko. Makijaż poprawiamy w Sephorze, szybko biegniemy po wygodne baleriny do Aldo i po czekoladę na wynos do pijalni E. Wedel. W Calzedonii i H&M tuż przed wyjazdem mierzymy nowe bikini, w kantorze wymieniamy walutę, a w Empiku znajdujemy najlepszy przewodnik po Riwierze Francuskiej. Jeszcze tylko ochrona przeciwsłoneczna (kremy z filtrem wędrują do koszyka w Super-Pharm a okulary przeciwsłoneczne supermiła obsługa dobiera nam w Vision Express (z optycznymi też nie ma problemu - są gotowe w godzinę!). Rekordowo szybki manicure fundujemy sobie w 20 Manicure Pedicure. Po powrocie z wakacji naszymi rzeczami zajmie się pralnia 5'sec, a my na kolację zaprosimy przyjaciół (wcześniej zahaczając oczywiście o Kuchnie Świata i La Passion du vin).

Trasa II - LUKSUSOWY "SLOW SHOPPING", POZIOM 1

Galeria Mokotów, Unexpected Shopping, poziom 1

Druga trasa to propozycja dla tych, którzy mają chwilę, by wejść do świata wielkiej mody. Wybrane alejki na pierwszym piętrze Galerii Mokotów dla komfortu klientów zostały wyłożone miękkim dywanem, a w strefach relaksu Ci najbardziej wymagający mogą orzeźwić się kieliszkiem chłodnego Moët & Chandon. To tu znajdziemy sklepy wiodących europejskich marek (m.in. Michael Kors, Furla, Tous, Longchamp, Marella) a także butiki polskich domów mody projektantów: duetu Bohoboco, Bizuu, Roberta Kupisza, La Manii. Jest też coś dla małych fashionistów - urokliwy butik Petit Bateau, który ma w ofercie nie tylko luksusowe ubranka dla maluchów, ale wyjątkowe, często ręcznie szyte zabawki. Co do DIY - własnego projektu buty można zrealizować w Loft37, gdzie kupimy też modele sugerowane przez projektantki marki (kochamy ich sztyblety!). Zmysłową koronkową bieliznę kupimy w Li Parie, gdzie odpowiedni rozmiar zasuegerują profesjonalne brafitterki. W zakupach kosmetyków pomoże personel L'Occitane en Provence i Clinique (w butiku marek Estée Lauder specjalna aparatura dobierze dla nas nawet idealny odcień podkładu!). Chwila wytchnienia? Najlepiej z lodami z nowoczesnej kawiarni La Fragola - są przepyszne!

Trasa III - KULINARNA PRZYGODA

Galeria Mokotów, Unexpected Shopping, poziom 2

Ostatnie, niedawno oprzebudowane piętro Galerii Mokotów to miejsce rozrywki i wrażeń - także dla podniebienia. To tu zaliczymy najnowsze premiery kinowe (Cinema City) i zadbamy o formę na spersonalizowanych zajęciach w Holmes Place. Nowy food court rozwinie za to przed nami wachlarz atrakcji kulinarnych: od kuchni tajskiej i balijskiej (Bali Cafe & Dim Sum House), przez amerykańską (Jeff's), włoską (VaPiano), aż do polskiej. Warto zajrzeć do kameralnego bistro Monique Bakery & Wine i spróbować świeżo wyciskanych soków z Be My Juice. Trasę kończymy na espresso w Starbucks.

WYGRAJ ZAKUPY W GALERII  MOKOTÓW I DZIEŃ ZE STYLISTKĄ ELLE - WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE #UnexpectedShopping

Więcej o koncepcji kampanii Unexpected Shopping:

Kampania marketingowa grupy Unibail-Rodamco


Arkadia i Galeria Mokotów – dwa jedyne polskie czterogwiazdkowe centra handlowe należące do Unibail-Rodamco – z początkiem kwietnia br. wprowadziły nową kampanię reklamowo-marketingową pod hasłem „Unexpected shopping”.

„Unexpected Shopping” to nowa kampania firmy Unibail-Rodamco, wykreowana i realizowana przez agencję BETC SHOPPER.

Jest to nowa koncepcja w reklamie – oryginalna i przełomowa, stanowiaca poważny wyróżnik czterogwiazdkowych centrów handlowych Unibail-Rodamco. Centra te są przestrzeniami reprezentującymi styl życia i kryją w sobie wiele niespodzianek. Proponują unikalne i zupełnie nieoczekiwane wrażenia: ekskluzywne marki, niezapomniane imprezy, nowatorski design, najwyższy poziom usług i idealne przyjęcie gości.

Strategia Unibail-Rodamco

Nowa kampania „Unexpected Shopping” została oficjalnie zainaugurowana w kwietniu 2014 roku w 13 europejskich stolicach, m.in. w Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie.

Odważna i oryginalna kampania reklamowa odzwierciedla wrażenia zakupowe, czekające na klientów w czterogwiazdkowych centrach. Obrazuje ponadto różnorodność oferty w oparciu o takie segmenty, jak: uroda, kultura, gastronomia, moda, spędzanie wolnego czasu, imprezy.

– Z wielką pasją realizujemy strategię, zgodnie z którą chcemy się wyróżniać, wprowadzać innowacje i nieustannie zmieniać nasze centra w miejsca, w których warto bywać. W związku z tym proponujemy naszym gościom wrażenia daleko wykraczające poza zwykłe zakupy, gdzie na każdym kroku czeka na nich jakaś niespodzianka: ekskluzywne usługi, nowatorskie marki i niezapomniane wydarzenia – mówi Jakub Skwarło, Director of Operations Poland Unibail-Rodamco. – Ten absolutnie unikalny charakter naszych centrów oddaje nowa kampania marketingowa, zorganizowana pod hasłem „Unexpected Shopping”. Pragniemy, aby to właśnie nas klienci traktowali jako preferowany punkt odniesienia – dodaje Jakub Skwarło.


Nowa kampania marketingowa Unibail-Rodamco uwzględnia indywidualność i pozycjonowanie każdego z 24 centrów, a jednocześnie skupia je wokół jednego, nośnego hasła: „Unexpected Shopping”. Skierowana jest do wszystkich zidentyfikowanych grup docelowych. Odbywa się to z wykorzystaniem zindywidualizowanych, frapujących kreacji: kobiety, mężczyźni, dzieci, nastolatki, rodziny, emeryci etc.

Kampania eksponuje również wszystkie wrażenia, które mogą stać się udziałem klientów centrów i które znacznie wykraczają poza same zakupy, na przykład wypoczynek, jedzenie czy wydarzenia edukacyjno-rozrywkowe.

W centrum uwagi kampanii znalazła się główna atrakcja centrów Unibail-Rodamco, czyli obecne w nich marki. W kampanii zgodziły się uczestniczyć marki takie, jak Hollister, Forever 21, Marks & Spencer, Lego Store i Primark, które poprzez stworzone dla nich kreacje mogą same promować swoją obecność w tych wielkich obiektach handlowych.